Kallupin tynkää ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs

Vieras
Kuvitellaan että lapsesi olisi vakavasti sairas, mutta tappamalla jonkun ihmisen lapsesi paranisi tappavasti taudistaan..Tappaisitko?

No entäs jos joku uhkaisi lapsesi henkeä, pystyisitkö tässä tapauksessa tappoon?

Omat vastaukset: 1.Riippuu saako itse valita kenet tappaisi.(kauheaa :D)Jos saisin esim valita itävaltalaisen insesti-isän niin vastaus olisi varmasti kyllä.Muussa tapauksessa en varmasti pystyisi viatonta tappamaan..

2.Heti ja miettimättä!

Okei, aika tyhmä kalluppi mutta kun oli tylsää .....;)

tappaisin kaikki jotka haluavat pahaa lapslleni. ja jos tappamalla jonkun (ei minulle tärkeä) voisin pelastaa mulle tärkeimmän ihmisen hengen niin pystyisin kyllä siihenkin...

Tappaisin epäröimättä varmasti. Samaa pätee mun muiden rakkaiden kohdalla.. Jopa miehen vaikka kaikki eivät ehkä pelastaisi miestä. Mä jumaloin tota rakastani ja tekisin mitä vain sen puolesta.

Jos joku uhkaisi lapseni henkeä, niin ehkä yrittäisin ensin muilla keinoin pelastaa lapseni. Ei nyt varmaan ensimmäisenä olisi mielessä toisen tappaminen. Jos muuta keinoa ei olisi, niin kyllä varmaan olisin valmis, ainakin olisin heti valmis uhraamaan oman elämäni.

Mutta jos voisin pelastaa lapseni hengen tappamalla jonkun toisen, jotta hän parantuisi. En missään nimessä. Minkä arvoinen se elämä silloin olisi, toisen verellä ostettu?

Alkuperäinen kirjoittaja helvata:
Jos joku uhkaisi lapseni henkeä, niin ehkä yrittäisin ensin muilla keinoin pelastaa lapseni. Ei nyt varmaan ensimmäisenä olisi mielessä toisen tappaminen. Jos muuta keinoa ei olisi, niin kyllä varmaan olisin valmis, ainakin olisin heti valmis uhraamaan oman elämäni.

Mutta jos voisin pelastaa lapseni hengen tappamalla jonkun toisen, jotta hän parantuisi. En missään nimessä. Minkä arvoinen se elämä silloin olisi, toisen verellä ostettu?

Mulla nimenomaan ois tulis ekana tappaminen mieleen jos joku uhkaa mun lastani..

Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:
Oletteko oikeasti sitä mieltä, että teillä on oikeus päättää kenen elämä on arvokkaampi toista?

tätä minäkin ihmettelen... ei minusta olis kenenkään elämää lopettamaan, ei minulla ole oikeuksia sellaisesta päättää. en minä vaan pystys...

Yhteistyössä