Kallonpohjassa napsahtaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja napsahtaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

napsahtaja

Vieras
Mulla on jo vuosia tullut päähän taakse kallonpohjaan sellaisia räjähdysmäisiä tuntemuksia. ihankun verisuoni räjähtäisi. se tulee nopeasti, kipu ja "räjähdys" tunne tuonne kallonpohjaan. menee nopeasti myös ohi ja tuntuu hetken kihelmöintiä siinä kohdassa.
pelottavaa joka kerta vaikka jo vuosia ollut. jumittuneita niska-ja kallolihaksia ovat veikanneet mutta ne eivät millään lopu vaikka kuinka käy hierojalla jne.

onko muilla vastaavaa?

Mulla oli noita samaisia tuntemuksia silloin kun niskat ja hartiat oli jumissa monta vuotta. Työpaikan vaihto ja akupunktiohoito jumitukseen auttoivat,napsumisetkin loppuivat. Veikkaan niitä jumeja minäkin.

Mulla ainakin niskassa välillä napsahtaa ja sitten kallonpohjaa kuumottaa. Näin on ollut aina. Mun on parasta välttää nopeita pään liikkeitä. Ihan harmitonta se kyllä on ja liittyy mun löysiin niveliin. Pahimmillaan voi kuulemma taju mennä, mutta mulle ei ole koskaan käynyt niin.

viimeinkin muitakin, joilla tätä on???? itsellä oli paljon lapsuudessa ja vielä teini-iässä näitä, pelkäsin ihan hillittömästi mitä ne on, eikä rivilääkärit osanneet sanoa joo tai jaa. just se, ku nopeasti nykäsee päätä, ni tulee juuri kuvailemanne tunne :O.. ei siis enää näin "vanhemmalla" iällä oo ollu noita.. no hyvä tietää, että joskus lapsuuden mysteerit voi selvitä ihan tuosta vaan :D (vielä ku joku kertois, miten Zelda-pelissä saadaan se yks viitta!!!)

no näyttää tätä muillakin olevan. on vaan aika hurjan tuntuista. Kielikin puutuu apsahdus puolelta iana hetkeksi kun "räjähdys" tapahtuu. Välillä täälläkin pitkiä aikoja että ilkeää tunnetta ei tnnu ja sitten tulee taas parikin kertaa viikossa. Hengissä ollaan edelleen vaikka 15 vuotta tästä jo kärsitty. Saisi jo loppua nin ei tarvi aina pelätä että on joku aivoverenvuoto :(

Uusimmat

Yhteistyössä