Kalliit vaatemerkit(Guess,Marco Polo jne.) Mitä mieltä olette?

  • Viestiketjun aloittaja Merkkivaate
  • Ensimmäinen viesti
"nainen"
Mitä mieltä olette merkkivaatteiden käyttäjistä? Ovatko he jotenkin ylpeitä, itsekeskeisiä, muiden "yläpuolella olevia" ihmisiä tai lissuja? Musta ei ainakaan ole... Oon myös törmännyt niihin haukkumasanoihin kuten guessilesbo. Aika kateellinen täytyy olla, että päin naamaa tulee haukkumaan tuollain! Mun mielestä ihminen saa käyttää Guessin, Guccin tai Ralph Laurenin vaatteita ihan rauhassa, eikä kenenkään tarvitse tulla aukomaan päätänsä.
Kuullostaa ihan teinimeiningiltä. Ikäsi oli? Mä en ajattele mitään tiettyä merkkivaatteiden käytöstä. Sen vaan huomauttaisin, että lasken Guessin ja Guccin kyllä ihan halpismerkiksi.
 
vvvvieras
Mä en tykkää sellaisesta merkki/logo-esiin-tyylistä. Joku urheiluvaate vielä menettelee, mutta muuten tykkään itse vaatteista, joista ei heti että joo, Guessin farkut ja Vuittonin Damier Ebene ja LV-logokassi.

Mulla on itselläni lahjaksi saatu Guessin lompakko, käytän sitä kyllä, ja Vuittonin Neverfull mutta sellaisessa kuosissa, ettei siitä kukaan merkkilaukuista tietämättömämpi huomaa että on Vuitton. Guess, Burberryn ruudut ja Vuittonin logo- ja ruutukuosit ovat aika passé enkä niihin itse pukeutuisi.
 
"..."
[QUOTE="nainen";30094729]Kuullostaa ihan teinimeiningiltä. Ikäsi oli? Mä en ajattele mitään tiettyä merkkivaatteiden käytöstä. Sen vaan huomauttaisin, että lasken Guessin ja Guccin kyllä ihan halpismerkiksi.[/QUOTE]

Sä taidat olla ökyrikas jos gucci on sulle halpismerkki :D
 
Spencer Hastings
En ole havainnut eroa merkkivaatteita käyttävien ja halpaketjujen vaatteiden käyttäjien välillä.

Mun silmää ei tosin miellytä sellaiset logoasusteet, eikä esim. Guessin "tavaramerkkimäiset" kamat, kuten laukut ja lompakot. Mut joitain ne miellyttää ja niihin pukeutukoot sitten.
 
Hahha
Mulla Guess lompakko, en kehtaa käyttää sitä. Hyvä bling bling, spedejä tollaset merkkifriikit. Mulle riittää 40e paita, ei tarvi olla 150e paita vaikka ois rahaa. Kenkiin, takkeihin panostan, en muihi vaatteisiin.En vaa haluu spedeillä. Lähinnä huvittaa.
 
vierasss
Ei ole kiinni merkistä vaan laadusta ja tyylitajusta. Moni muotibloggari yhdistelee guccia ja h&m:ää tai zaraa ja hyvältä näyttää lopputulos. Mun mielestä on naurettavaa ostaa vaate vain merkin takia koska monet merkkikamatkin on tehty kiinassa niin eipä se logo siinä vaatteessa laatua lisää. Ja itsetunnon pitäis perustua kyllä johonkin muuhun kun siihen merkkivaatteeseen. Mutta silloin kun rahapussi sallii ja merkkivaate on luontevasti osa arkista tyyliä niin sopii oikein hyvin :)
 
Kukin käyttäköön mitä haluaa. Itse pistän rahani ennemmin suomalaisiin tai paikallisiin pikkumerkkeihin kuin halpismaissa tehtyihin "merkkituotteisiin". Trikoopaidat sun muut on sitten ihan reilusti halpiksia, pysyvät hyvinä, kun huoltaa oikein.
 
"kkk"
jaa, niinkuin moni on jo sanonut niin ei nuo ole sellaisia kalliita merkkejä. Guess on mun mielestä aika WT tyylinen merkki ja niitä laukkuja roikkuu sellaisilla halvan näköisillä nuorilla lissuilla (hiustenpidennykset, tekokynnet, tekoripset, karmeesti meikkiä ja ankka ilme)
Ralph Laurenin olen todennut huonolaatuiseksi, eikä siinä kohtaa hinta ja laatu. Ainoa hyvä, että merkki ei ole sellainen silmään pistävä.
Tommy Hilfiger on taas mun makuun, hinta ja laatu kohdillaan ja löytää helposti vaatteita joissa ei merkki silmään pistä. :)
Gucci taitaa olla astetta kalliimpi. siitä mulla ei ole kokemusta kuin aurinkolasien muodossa.

Joo no yhteenvetona, jos joku kulkee "merkkivaatteissa" joissa lukee kissan kokoisilla kirjaimilla se merkki, niin se on noloa ja taatusti kerää katseita. Muuten tuskin kukaan kiinnittää huomiota.
 
guesskäyttäjä
itse käytän guessin niitä vähän rokimpia lompakoita ja laukkuja niitein ja hopein ketjuin koristeltuja.
en itsekkään pidä kyseisen merkin hirveistä blingbling-tuotteista, mutta se joka tykkää nii ok!
nykyään nään ihan hirveästi näitä michael korsin laukkuja, ja vaikka guessia näkyy katukuvassa näillä "halvan näköisillä nuorilla" ja on halvempaa merkkiä, niin mielummin ostan guessin tote- kuin korsin laukun ihan vain sillä periaatteella että kaikki haluavat nimenomaan tämän michael korsin version vaikka feikkinä, kun taas itse otan aidon "halvan" vaihtoehdon :D
 

Yhteistyössä