Kalevala korun lapsi-korut, millaisessa ketjussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mama

Vieras
Millaisessa ketjussa teillä on nuo lapsi-korut? Ja miten pitkässä? Katselin tuolta verkkosivuilta, josta voi tilata lapsikorut ja ketjun, niin ajattelin tehdä tilauksen, kun hankalaa päästä käymään liikkeessä.

Mietin vain millaisen ketjun tilaisin ja miten pitkän? Varmaan kannattaa ottaa tuo 450mm pituus, koska ketjuuni menee muutama noita lapsi-koruja :D

Mulla yksi hela, jossa kaikki kivet (mulle monta helaa olis liian raskas). Ketjuna 45cm verkkoketju, joka ei se Kalevalan vaan pikkuisen ohuempi. Se kalevalan on tosi paksu ja tönkkö.

Alkuperäinen kirjoittaja sipi&tylvesteri:
Mulla yksi hela, jossa kaikki kivet (mulle monta helaa olis liian raskas). Ketjuna 45cm verkkoketju, joka ei se Kalevalan vaan pikkuisen ohuempi. Se kalevalan on tosi paksu ja tönkkö.

Mulla on kolme helaa ja se juuri niihin tarkoitettu ketju kalevalalta eikä ole yhtään raskas eikä tönkkö. Mutta oikein hyvä äiti-lapsi koru koska lapsi voi siinä rauhassa roikkua ja repiä eikä katkee. :D

Mulla on yks kultainen hela missä on molemmat kivet. Ketjuna mulla on papuketju http://www.kaisankello.fi/index.php?inc=31&pID=4014&jsh_id=a29ffb63ee196f13666147fa813ba7da

Yhteistyössä