kalevala koru

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemuksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokemuksia

Vieras
Onko kellään kalevala korun vanamo- käätyä? Ei sitä täys helmistä, vaan se hopeaketju, jossa päissä vaal.pun helmet. Onko ollut moni käyttöinen vai lojuuko kaapissa pitämättömänä? Itse ihastuin siihen jouluostoksilla ja ajattelin toivoa joululahjaksi sen mieheltäni :) Mutta toivoisin korulla toki olevan käyttötarkoitustakin eli omia kokemuksia nyt tulemaan kyseisestä korusta.

Mulla on se ja tykkään kun sitä voi käyttää monella eri tavalla! Siitä saa 2 erilaista kaulakorua ja voipa sen laittaa ranteeseenkin! Nyt vaan harmikseni käytän koruja tosi harvoin vaikka niitä rakastankin. Mutta niin rakastaa myös puolitoistavuotias poikani joka roikkuu niissä jos jotain kaulassa/korvissa/ranteessa.

Kiva kuulla että koru on ollut myös käytönnöllinen kauneutensa lisäksi. En sen kummemmin liikkessä viitsinyt korua kokeilla kaulaan,mutta meneekö se kaulan ympäri ihan hyvin jopa 2 kierrosta? jos kyseessä ihan normaalin paksuinen kaula :)

Siis menee kaksinkerroin joo ja mulla on vähän paksuhko kaula et normikaulaan varmasti paremmin! Mulla tuli mukanan sellainen vihkonen jossa oli noita eritapoja käyttää!

Eli se laitetaan pukin konttiin :) heh.. siihen sarjaan kuuluu ihanat korviksetkin,mutta taidan ostaa ne itse lahjaksi itselleni nyt tai sitten myöhemmin. Nuo korut ovat todella kalliita kerralla hankkia kaikki..

Yhteistyössä