S
"silakka"
Vieras
Mikä siinä on että toisilla on tapana puhua ja keskustella kuin no miten sen nyt sanoisin, kun kalavalheet 
Eli jos puhuu että asutaan rannassa ja
minä poimin samaan aikaan raparperia kun lapset ui ja vahdin niitä toisella silmällä.
eikö tästä jää kuva että asutaan rannalla ?
Totuus kuitenkin toinen ja jos siitä menet sanomaan tämä suuttuu.
tai jos ihminen haukkuu valmis ruuat, ja kuitenkin itse niitä käyttää on aina selitys kuinka joku ne nyt kävi ostamassa enkä voinut vaikuttaa.
Ja jälleen totuus on toinen.
Ärsyttää ja "ärsyttää" eräs vastaavasti toimiva työkaveri
En tedä kuinka pitkään jaksaa moista leikkiä ja roolia vetää.
Kun hänelle huomauttaa tavastaan että kuinka jaksaa vetää roolia ja esittää jotakin jota ei ole ja valehdella kysyy hän silmät kirkkaina missä kohdin valehtelin?
Kun hänelle sanoo hän nauraa kuinka vain jätti jotakin kertomatta mutta ei mielestään "valehtele"
Eli jos puhuu että asutaan rannassa ja
minä poimin samaan aikaan raparperia kun lapset ui ja vahdin niitä toisella silmällä.
eikö tästä jää kuva että asutaan rannalla ?
Totuus kuitenkin toinen ja jos siitä menet sanomaan tämä suuttuu.
tai jos ihminen haukkuu valmis ruuat, ja kuitenkin itse niitä käyttää on aina selitys kuinka joku ne nyt kävi ostamassa enkä voinut vaikuttaa.
Ja jälleen totuus on toinen.
Ärsyttää ja "ärsyttää" eräs vastaavasti toimiva työkaveri
En tedä kuinka pitkään jaksaa moista leikkiä ja roolia vetää.
Kun hänelle huomauttaa tavastaan että kuinka jaksaa vetää roolia ja esittää jotakin jota ei ole ja valehdella kysyy hän silmät kirkkaina missä kohdin valehtelin?
Kun hänelle sanoo hän nauraa kuinka vain jätti jotakin kertomatta mutta ei mielestään "valehtele"