Kalastajan vaimo- blogin kirjoittaja videolla. *linkki*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "baba"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ahaa, okei. Kuvista olen aina ajatellut, että on ehkä 35v, miten on mennytkin niin pieleen. Nyt videosta huomasin, että ei varmaan edes kolmekymppiä vielä. En tarkoita tuota ikää mitenkään negatiivisesti, on kaunis ja nuorekas, mutta tyyli on kuitenkin sellainen että luulin hieman vanhemmaksi.

On muuten videolla jotenkin kauniimman oloinenkin kuin kuvissa. Ehkä on sellainen livenä ilmeikäs tyyppi, joka vähän latistuu still-kuvissa. Ja olen mä vähän ihmetellyt, kun on kertonut blogissaan elämästään, että miten on ehtinyt tuon kaiken (vakava liki naimisiin johtanut suhde ennen tätä ym). Ehkä sellaisestakin saa hieman vanhemman vaikutelman :)

[QUOTE="vieras";23879482]On muuten videolla jotenkin kauniimman oloinenkin kuin kuvissa. Ehkä on sellainen livenä ilmeikäs tyyppi, joka vähän latistuu still-kuvissa. Ja olen mä vähän ihmetellyt, kun on kertonut blogissaan elämästään, että miten on ehtinyt tuon kaiken (vakava liki naimisiin johtanut suhde ennen tätä ym). Ehkä sellaisestakin saa hieman vanhemman vaikutelman :)[/QUOTE]

Juu, on sen oloinen että olisi ollut melko varhaiskypsä.

Kun asuu vakituisesti Suomesta poissa, joillain alkaa puhe mennä vähän hassuksi. :) On näyttävä nainen kyllä, onkohan pitkä? Tullut mielikuva että olisi pitkä, mutta on muuten tuollaista missityyppiä vartalo, että se varmaan aiheuttanut mielikuvan.

No ei se mun mielestä mikään pitkä ole, 168cm paikkeilla on kirjoittanut olevansa. Monet kuvat on lisäksi otettu vähän alaviistosta, niin pidentää vaikutelmaa. Ja samaa vaikutelmaa lisää se, että hän on nykyään tosi hoikka.