Kalapuikot, perunat, kastike ja salaatti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vauva ei vielä syö kalapuikkoja, mutta muu perhe syö 5 kalapuikkoa/ henkilö sekä 3-5 perunaa. Sekä salaattia lisäksi. Niin ja meidän tyttö 3,5-vuotias...
Olemme siis läpipaskoja koko perhe.

Hmm... meillä 8v tyttö vetäs 7 perunaa (semmoisia normaalikokoisia, ei ihan kirppuja ) ja 6 kalapuikkoa :o , ja kaikenkaikkiaan nuo lapset yhteensä söivät melkein 4kg keitettyjä perunoita ja 50 kalapuikkoa + lähes litran kastiketta ja kulhollisen salaattia... päivälliseksi, tänään on syöty kuitenkin jo aamupala, lounas ja pieni välipalakin :o
Mies parka saa tyytyä mun kanssa paistamaan illansuussa nuo loput perunat vaikka makkaran tai kananmunan kera meille iltapalaksi, kunhan ennättää töistä kotio.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Hmm... meillä 8v tyttö vetäs 7 perunaa (semmoisia normaalikokoisia, ei ihan kirppuja ) ja 6 kalapuikkoa :o , ja kaikenkaikkiaan nuo lapset yhteensä söivät melkein 4kg keitettyjä perunoita ja 50 kalapuikkoa + lähes litran kastiketta ja kulhollisen salaattia... päivälliseksi, tänään on syöty kuitenkin jo aamupala, lounas ja pieni välipalakin :o
Mies parka saa tyytyä mun kanssa paistamaan illansuussa nuo loput perunat vaikka makkaran tai kananmunan kera meille iltapalaksi, kunhan ennättää töistä kotio.

sitä se teettää kun ollaan siirrytty ulkoilukauteen. meillä ruoka putoaa myös hyvin, mutta lapsia ei oo näkyny tänään sisällä, muuten kuin syömässä..

Alkuperäinen kirjoittaja kitty:
mä keitän perunoita 6l kattilalla, eilen syötiin uusia ruotsalaisia ja just riitti.
kalapuikkoja menee 2 x 30 kpl

ja niitä syöjiä meillä on 3 lähes aikuista poikaa + 1 tyttöystävä,
2 murkkutyttöä ja 4 v + vanhemmat

meillä menee yleensä vajaa pussillinen (2kg) perunoita ja 30 kalapuikkoa. Meitä on 2 aikuista ja 3 lasta.
Mun mielestä tuo on aikavähän, tuo teidän ruokamäärä siis, kun teillä on kuitenkin aikamonta suuta syömässä...

Yhteistyössä