Kakun täyte - tulisiko tästä hyvää?

Ajattelin laittaa täytekakkuun muussattua banaania (ja tilkka sitruunamehua) sekä vaahtoa johon tulisi Flora Vanillaa, purkki maitorahkaa ja pakastemansikoita (itse pakastettuja eli miedosti sokeroituja). Miltä kuulostaa? Kannattaisiko kakku täyttää jo reilusti etukäteen (ed. iltana tai heti aamulla) ja koristella vasta ennen juhlia?
 
"kolmen äiti"
Banaani on kyllä kakun välissä monenkin makuun sopiva =)
Mutta suosittelen pilkkomaan sen pieneksi muussaamisen sijaan.Muussatun banaanin rakenne on inhottavan liisterinen.
Täyttäminen aina juhlia edeltävänä päivänä että ehtii kostua ja maut tasaantua.
 
Eihän kenelläkään tuota kakkua syömään tulevalla ole banaani-allergia?? Jotenkin tuntuu ettei kaikki ihmiset osaa tiedostaa että joku voi olla banaanillekin allerginen. Mansikka on ilm. yleisempi allergian lähde.
Itselläni on tuo banaani allergia ja toisinaan joudun jättämään kakkun syömättä kun on banaania tungettu väliin...
Muuten en osaa sanoa onko hyvää. Mutta mansikka- rahka sydeemi toimii ainakin =)
 
Eihän kenelläkään tuota kakkua syömään tulevalla ole banaani-allergia?? Jotenkin tuntuu ettei kaikki ihmiset osaa tiedostaa että joku voi olla banaanillekin allerginen. Mansikka on ilm. yleisempi allergian lähde.
Itselläni on tuo banaani allergia ja toisinaan joudun jättämään kakkun syömättä kun on banaania tungettu väliin...
Muuten en osaa sanoa onko hyvää. Mutta mansikka- rahka sydeemi toimii ainakin =)
Itsellä sama. Voin syödä kyllä tukehtumatta, mutta kutina on vallan ilkeää, joten jätän mieluummin väliin eikä makukaan ole mielestäni kakkuun niin hyvä. Mutta tää nyt on makukysymys.
 
"xXx"
Ei olis mun makuun. Mikään ei ole pahemmman makuista kuin banaani-mansikkakakku, anteeksi :/ Mansikka vielä menee, mutta banaani on jotain niin ällöttävää kakun välissä ettei tosikaan. Mutta tämähän on vaan mun mielipide :)
 
Kellään ei ole allergiaa, makutottumuksista en niin tarkkaan tiedä. Tuo banaani vaan olisi mielestäni maun lisäksi siksi hyvä, että sillä saa vähän korkeutta kakkuun, varsinkin siis paloina. Tuntuu, että pelkällä vaahdolla tulee jotenkin lässähtänyttä. Meillä on kyllä muutakin makeaa tarjolla, että syökööt sitten niitä jos ei maita. Itse en tykää taas yhtään suklaasta marjakakussa.
 

Yhteistyössä