Kaksplussan testisivusto avattu

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;21887700:
Ei lainkaan hankalaa, pikemminkin järkevää.
Uutta vietiketjua aloitettaessa, kaikki muotoilutyökalut ovat näkyvissä mutta kun johonkin viestiin vastataan, riittää useimmiten ihan pelkät perustoiminnot. Ketjukin pysyy siistimmän näköisenä kun kaikki eivät väkisin työnnä kaiken maailman viestikuvakkeita jokaiseen vastaukseen.
onhan tuoki kyllä totta, mutta nyt kun tämä koko homma on uusi ja outo, niin menee se musta silti jotenkin monimutkaisesti. :D
 
"Meritähti"
Alkuperäinen kirjoittaja Ylläpito;21887417:
Hei, osalla on edelleen ongelmia kirjatumisessa. Ainakin seuraavat ovat ilmoittaneet etteivät pääse kirjautumaan sisään, ja selvitämme ongelmaa heidän osaltaan:

Amoraalinen
endie
Kärppänä heinälatoon
rahikainen
pähkinäinen
isoäiti mölykylästä
heinekeeni
siis
Oltermanni
Ruusunpiikki
Tiila
Sikke1
Kirsikka
jassåå
Lokki
vatruska
KiiajaVille
Minäkin olen ilmoittanut! Hermot menee kun ei pääse kirjautumaan...
 
sit tää on tosi sekava. ainaki 6 eri väriä näissä "laatikoissa", pelkästään jo yhdessä vastauksessa 4 väriä plus teksti :x sit viel kaikki mainokset vilkkuu ja liikkuu, ei hyvää päivää. vähemmästäki tulee migreenikohtaus. ja toi fb juttu pois, mä en tuu koskaan ainakaa ite sitä käyttämään, en usko et muutkaan haluaa sotkea "yksityiselämäänsä" palstaelämään... ja sitä varoo koko ajan klikkaamasta, mut minkäs teet ku sivu pomppii miten sattuu.
sit etusivun päivitys ei varmaan onnistu muualta kun f5 tai päivitä nappulasta? kun ennen sai klikattua "mitäs nyt" kohtaa mut enäänpä ei. jos siis on etusivulla ja siitä kattelee uusia alotuksia..
 
Kaipaisin vestiketjun "virkistystoimintoa". Toisinaan keskustelu käy todella vilkkaana ja viestejä tulee yhteen ketjuun paljon. Niinpä haluaisin virkistää ketjun eli ladata koko ketjun uudestaan jolloin kaikki uudetkin viestit tulisivat heti näkyviin. Ennen tämä onnistui helposti klikkaamalla esimerkiksi viimeisen viestin päivämäärää.

Voihan sen virkistyksen toki tehdä vaikka F5:lla mutta jos olet juuri lähettänyt viestin niin se lähtee uudelleen.

Viestiotsikon oikeassa reunassahan on viestin numero joka on linkki viestiin mutta se ei lataa sivua uudestaan.
 
Hei, tässä tilannetietoa:

-Kirjautumisongelmaa selvitettään. Erityspahoittelut niille, jotka eivät vieläkään pääse kirjautumaan sisään. (Meritähti lisätty selvistylistalle)

-viestin tekstin osuutta on nyt levennetty, kuten pyydettiin. Rekisteröitynyt- ja sijainititiedot poistettiin näkymästä viestien yhteydessä, jotta ketjua on helpompi ja selkeämpi lukea.

-Lukukertaa muutettu muotoon Luettu

-Haku ja omien viestien haku eivät tällä hetkellä toimi, niitä korjataan. Eli niitä ei ole tarkoituksella suljettu pois.
 
"pähkinäinen"
Mä luulin että tämä kirjautumisongelma on jotenin yhteydessä mun koneeseen, mutta eipä ollutkaan, kun en kaverin koneeltakaan päässyt, ja hän itse päsee normaalisti palstalle.
Mitäs sitten, jos ei kirjautuminen onnistu enää, enkä saa rekattua tätä nikkiäkään uudelleen? Mä en taho vaihtaa! nyyh
 
Viestiketjujen statuskuvakkeet ovat yleisesti ihan hyviä mutta tämä

joka ilmaisee ketjun johon olen kirjoittanut ja johon on tullut vastaus oman viestini jälkeen, kaipaisi ehkä pientä selkeytystä.
Nopeasti sivua scrollaillessa tuota pientä vihreää kikkaretta on hieman hankala erottaa siniseltä pohjalta.
 
"mulish"
Alkuperäinen kirjoittaja Ylläpito;21887927:
Hei, tässä tilannetietoa:

-Kirjautumisongelmaa selvitettään. Erityspahoittelut niille, jotka eivät vieläkään pääse kirjautumaan sisään. (Meritähti lisätty selvistylistalle)

-viestin tekstin osuutta on nyt levennetty, kuten pyydettiin. Rekisteröitynyt- ja sijainititiedot poistettiin näkymästä viestien yhteydessä, jotta ketjua on helpompi ja selkeämpi lukea.

-Lukukertaa muutettu muotoon Luettu

-Haku ja omien viestien haku eivät tällä hetkellä toimi, niitä korjataan. Eli niitä ei ole tarkoituksella suljettu pois.
minäkään en pääse kirjautumaan! Google väittää ettei nimimerkki poistettu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ylläpito;21887927:
Hei, tässä tilannetietoa:

-Kirjautumisongelmaa selvitettään. Erityspahoittelut niille, jotka eivät vieläkään pääse kirjautumaan sisään. (Meritähti lisätty selvistylistalle)
Entäs suorituskykyongelman selvittely ja korjaus? Keskustelusivujen lataus kestää tällä hetkellä 6 - 10 sekuntia.
 
Timangi-(harmaa)
[QUOTE="mulish";21888118]Ei väitäkään enää...

Tulee pakko-oireita kohta jos en pääse kirjautuu :D[/QUOTE]

NIH! Varsinkin kun on kotona kipeänä ja lusmuaa yöpaita päällä koko päivän! :D

Ja se mitä nyt urkkasin jonkun profiilia, niin sitäkään ei voi vissiin enää piilottaa sillä linkillä *mad* Kun täällä on kytätty kuka kirjottaa, mitä kirjottaa ja miten paljon ja usein... Niin nythän se kyttäys onnistuu tosi hyvin.
 
"mulish"
NIH! Varsinkin kun on kotona kipeänä ja lusmuaa yöpaita päällä koko päivän! :D

Ja se mitä nyt urkkasin jonkun profiilia, niin sitäkään ei voi vissiin enää piilottaa sillä linkillä *mad* Kun täällä on kytätty kuka kirjottaa, mitä kirjottaa ja miten paljon ja usein... Niin nythän se kyttäys onnistuu tosi hyvin.
Minä oo edes tienny että profiilin saanu joskus piilotettua :D
 
"Toy story"
Alkuperäinen kirjoittaja Ylläpito;21887417:
Hei, osalla on edelleen ongelmia kirjatumisessa. Ainakin seuraavat ovat ilmoittaneet etteivät pääse kirjautumaan sisään, ja selvitämme ongelmaa heidän osaltaan:

Amoraalinen
endie
Kärppänä heinälatoon
rahikainen
pähkinäinen
isoäiti mölykylästä
heinekeeni
siis
Oltermanni
Ruusunpiikki
Tiila
Sikke1
Kirsikka
jassåå
Lokki
vatruska
KiiajaVille
Minä en myöskään pääse kirjautumaan eli Toy story. Laitoin salasanakyselyn kun luulin muistavani salasanan väärin ja paluuviestissä nimimerkkini oli joku iäisyysvanha, ehkä 7 vuoden takaa...vaihdettu jo monta vuotta sitten uuteen.
 
Hieman hämäävää....oikeassa reunassa on kohta OHJEET, josta linkki johtaa tähän ketjuun. Vasemmalla sen sijaan on "satiaisen kokoisella" sana Ohjeet, josta linkki varsinaisiin käyttöohjeisiin. Tyhmänä yritin etsiä ohjeita väärästä paikasta :D
 
VIERASs
en tiiä onko täällä jo aiheesta mutta....voisiko no avatut aloitukset muuttaa vanhaan muotoon niin että näkis erivärillä elis vanhaan tyyliin mustana sen aloituksen jotka on klikannu auki.Kun ei enää tiiä minkä on jo kertaalleen avannu ja lukenu,ja noista erivärisistä kirjekuorista ei kyl ole muutakun sekoittamaan.
 

Yhteistyössä