menn!nkä!nen
Mä haluan nähdä kuvan SUSTA!Panisin kaikkia.
Mä haluan nähdä kuvan SUSTA!Panisin kaikkia.
Et saa. Mulla on kropassa niin tunnistettavia tatuointeja, etten halua pistää. Jos tulee naamakuvaketju niin saat silmät, mut muuta en suoAlkuperäinen kirjoittaja menn!nkä!nen;29280061:Mä haluan nähdä kuvan SUSTA!
Pliispliis Mitä jos mä mustuisin ja sä laittaisit mulle privana kuvan Ei olis ainakaan tunnistautumispelkoa koska en tunne ketään kenellä olis tatuointejaEt saa. Mulla on kropassa niin tunnistettavia tatuointeja, etten halua pistää. Jos tulee naamakuvaketju niin saat silmät, mut muuta en suo
No ei oo kyse siitä, että sä tunnistaisit, vaan siitä että mun kuvia on mm. blogissa/blogeissa jne..Alkuperäinen kirjoittaja menn!nkä!nen;29280083:Pliispliis Mitä jos mä mustuisin ja sä laittaisit mulle privana kuvan Ei olis ainakaan tunnistautumispelkoa koska en tunne ketään kenellä olis tatuointeja
Hakekaa minutkin sitten paikalle kun PG:n simmut on taas nähtävillä.:heart:Et saa. Mulla on kropassa niin tunnistettavia tatuointeja, etten halua pistää. Jos tulee naamakuvaketju niin saat silmät, mut muuta en suo
kannattaisko laittaa kuvaan vaatteet päälle.Et saa. Mulla on kropassa niin tunnistettavia tatuointeja, etten halua pistää. Jos tulee naamakuvaketju niin saat silmät, mut muuta en suo
Vähän samalla tavalla täälläkin; mieheni saisi paskahalvauksen jos näkisi mut pikkareissa.:OMieheni saisi paskahalvauksen jos näkisi kuvani netissä alusvaatteisillaan. Mut kiva kun toiset saa ja uskaltaa laittaa kuviaan.
Onko sulla blogi! Onko sekin salaisuus..? Mulla on parin päivän aikana syntyny katos palstaihastus sua kohtaan ja ois vaan sairaan siistiä nähdä mimmonen nainen sielä kirjotteleeNo ei oo kyse siitä, että sä tunnistaisit, vaan siitä että mun kuvia on mm. blogissa/blogeissa jne..
Mullakin on, mutta sotkin ne tuosta kuvasta kuten huomaa. Tee säkin niin.Et saa. Mulla on kropassa niin tunnistettavia tatuointeja, etten halua pistää. Jos tulee naamakuvaketju niin saat silmät, mut muuta en suo
No joutuisin pistää sit pitkähihaisen poolon ja housut Ei siin oo paljoo kateltavaa sit enääAlkuperäinen kirjoittaja päätön;29280104:kannattaisko laittaa kuvaan vaatteet päälle.
Laitaa vaalean väristä vaatetta jos sulla on. Tai joillekin voit laittaa kuvan privana.No joutuisin pistää sit pitkähihaisen poolon ja housut Ei siin oo paljoo kateltavaa sit enää
sun kuva? Kyllä täällä muutkin kuolaa kuin lispetti Ettäs sen tiedätTotta.
Kuolaaja Lissu vois panna omaa kuvaa näytille!
Ei kai kukaan oikeasti luullut, etenkään sitä kasvokuvaa miss jenniksi.
ProfiilikuvaOonks mä vaan tyhmä, vai miks mä en löytäny tuolta mitään samanlaista kuvaa
Linkitti tuon naisen toiseen ketjuun. Ei kyllä väittänyt sitä omakuvaksi mutta Lispetti taisi luulla miss jenniksi, kun niin hehkutti perää ja naamaa.Oonks mä vaan tyhmä, vai miks mä en löytäny tuolta mitään samanlaista kuvaa