Kaksplussan joulutempaus!!MUKAAN LÄHTIJÖITÄ?

Status
Viestiketju on suljettu.
Olisko mukaan lähtiöitä joulutempaukseen?

Tähän ketjuun saisi ilmoittautua vähävaraiset perheet tai ne joilla tänä vuonna tiukka joulu tulossa.

Heille laitettais jokaiselle perheelle yllätys paketti jossa voisi olla jotain jokaiselle perheen jäsenelle.

Olisko muita mukaan lähtiöitä,tuottamaan hyvää joulumieltä? =) :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mwoana:
Täällä ainakin aika köyhä joulu tulossa :ashamed:
:heart: Mä haluan auttaa teitä! :heart: Laittaisin pienen joulupaketin! =) =)

Mulla on iso perhe eikä täälläkään jouluna juhlita mutta pystyn ja haluan auttaa pienellä joulupaketilla johon kasaan kaikennäköistä!

Ota yhteyttä muhun y-viestillä! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja wii:
Tää voi olla huono juttu. tähän voi tulla ne jota haluavat vain ilmaisia juttuja.
huijareita on ja PALJON

Niin.Se on totta.Mutta mä haluaisin luottaa että mun apu menee oikeaan tarpeeseen.
Haluaisin niin tuottaa hyvänmielen jollekkin lapsiperheelle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja caysa:
Varo vaan, eilen vastaavanlainen ketju siirrettiin Kirparin "lahjoitetaan" osastolle.
Että semmoset modet.
Kohta minäkin mummeli saan bannin :LOL:
Jahas...elkää mulle bannia laittako...Multakussu lupaa että tää on viimenen ketju multa jota ei saa tälle palstalle laittaa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja caysa:
Tässä on se eilinen ketju! Minä löysin jo kaksi perhettä kenelle laitan paketit menemään :)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1255900
Kiitos! :flower: Mä toivon että sain tuosta jo yhden autettavan jota olis kiva muistaa sitten joskus muulloinkin jos on tarvetta. =) :heart:
 
sini
Täälläkin vain mietitään, mitä tehdään jouluna. Lahjoja ei ole juurikaan varaa ostaa. Lapsia on 8 ja liesi hajosi juuri, joten sinne meni lahjarahasäästöt. Muuten pärjätään toki, mutta mihinkään ylimääräiseen ei ole varaa. Piti esimerkiksi 5 vuotta odottaa, että sain uuden talvitakin. Että tällaista meillä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sini:
Täälläkin vain mietitään, mitä tehdään jouluna. Lahjoja ei ole juurikaan varaa ostaa. Lapsia on 8 ja liesi hajosi juuri, joten sinne meni lahjarahasäästöt. Muuten pärjätään toki, mutta mihinkään ylimääräiseen ei ole varaa. Piti esimerkiksi 5 vuotta odottaa, että sain uuden talvitakin. Että tällaista meillä.
No höh, minkä ikäisiä lapsia?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sini:
Täälläkin vain mietitään, mitä tehdään jouluna. Lahjoja ei ole juurikaan varaa ostaa. Lapsia on 8 ja liesi hajosi juuri, joten sinne meni lahjarahasäästöt. Muuten pärjätään toki, mutta mihinkään ylimääräiseen ei ole varaa. Piti esimerkiksi 5 vuotta odottaa, että sain uuden talvitakin. Että tällaista meillä.
No höh, minkä ikäisiä lapsia?
Huhuu?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pirkko:
Entäs mistä tietää että kaikki haluavat saa sit jotain? ettei kaikki lähetä esim parille perheelle ja muut jää ilman?
No ainakin toivottavasti avuntarvitsija itse ilmoittaa kun on tarpeekseen saanut lahjuksia =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pirkko:
Entäs mistä tietää että kaikki haluavat saa sit jotain? ettei kaikki lähetä esim parille perheelle ja muut jää ilman?
No ainakin toivottavasti avuntarvitsija itse ilmoittaa kun on tarpeekseen saanut lahjuksia =)
Tämä olisi hei hyvä! Saisi kaikki tasapuolisesti!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä