Kaksplussan hahmokisa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja L@ur@
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

L@ur@

Aktiivinen jäsen
14.12.2013
1 608
1
36
Äänestä suosikkihahmoasi palstalla!! Jätetään tästä pois huomiot siitä onko hahmo oikea vai provo. Sitä kun meistä kukaan ei voi varmaksi sanoa..

Oma ääneni menee venakolle. Ihan harmittaa kun se ei enää kirjottele. Sen jonikäänteet oli jänniä isolla J:llä :D

Muistakaa myös sen hahmon hokemat. :D

Kfkfkf:ia mulla on ikävä, oli provo tai ei. Douze point.

• Tykkää
Reactions: L@ur@
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29601249:
Kirjoitteleehan hän nikillä Milanna85.

Mutta harvoin ja turhan vaisusti verrattuna entiseen. Tosin jos kaikki jutut piti kutinsa niin hyvä hälle että asiat rauhoittui ja asettui uomiinsa..

• Tykkää
Reactions: Echo
Niin. Ultra esim. Taitaa olla prinsessa ja joskus hyvin runollinen asianilmaisussaan..

Ahaa. Mutta en kyllä edelleenkään ymmärrä että mitä nämä muut hahmot sitten ovat: Astro, Data, Venakko...keksittekö te siis mielessänne nikeille jotain tarinoita? Ultramariinin olen kuullut puhuvan itsestään prinsessana, mutta edelleen olen ihan pihalla tästä leikistä. :xmas:

[QUOTE="hmh";29601723]Pihalle ja luontoon ne kengurut kuuluukin. Hauskat loikat..[/QUOTE]

En mä osaa selittää... Hahmo on vaan Nikki millä esiintyy ja jutut mitä kirjoittaa.. Esim. Happygirl girl antaa itsestään kuvan vähän naiivista tytöstä joka on vähän hukassa itsensä etsimisen tiellä tjn.. Ei väliä onko jutut tosia vai keksittyjä.

Muoks.. Vähän väärä lainaus tuli... Tämä kommentti siis kengurulle joka ei ole juonessa mukana..

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä