Kaksplussalaiset ei sitten ilmeisesti käytä dödöä ja suihkusaippuaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dödö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Dödö

Vieras
Kun ne "dödö suihkusaippua" pakkaukset on teidän mielestänne niin helkkarin tylsiä ja juntteja lahjoja?
Mä käytän dödöä ja suihkusaippuaa/suihkugeeliä joka päivä. Ihan kiva saada nitää lahjaksi, kun ne tulee varmasti käytettyä.
Ylipäätään ihmiselle joka ei selkeästi kerro mitä toivoo ja haluaa on vaikea ostaa mitään. Eikä kaikille ole varaa käyttää paljon toisten lahjoihin, joten tuollainen pakkaus on käytännöllinen ja ihan jees.

Alkuperäinen kirjoittaja eivät taida;25250504:
Ei ne tosiaan käytä, kun ne käy kahdessa minuutissa suihkussa ja pesee itsensä ilman saippuaa. Luin tuon jostain gallupista joskus

Ja hiukset soodalla parin viikon välein tai pelkällä vedellä. Siis oikeesti! :x

Karmeita tärpättejä ne lahjapakkausten saippua ja hirveää liisteriä ne dödöt. Lisäksi karmea hinta kun on lyöty kylkeen jonkun kuuluisan pissiksen nimi ja yritetään rahastaa sillä.

Omat hygieniatuotteeni ostan asianmukaisista liikkeistä, en ruokakaupasta.

musta monet hygieniatuotteet on siinäkin mielessä vaikeita lahjoja, että ainakin itse haluan valita tuotteet, joita käytän (mulla on paljon lahjaks saatuja purnukoita, joita en oo käyttäny kun kerran pari). Voi olla vaikee arvioida mikä tuote sopii kenellekin jne. allergiat mukaanlukien.

Alkuperäinen kirjoittaja Dödö;25250499:
Kun ne "dödö suihkusaippua" pakkaukset on teidän mielestänne niin helkkarin tylsiä ja juntteja lahjoja?
Mä käytän dödöä ja suihkusaippuaa/suihkugeeliä joka päivä. Ihan kiva saada nitää lahjaksi, kun ne tulee varmasti käytettyä.
Ylipäätään ihmiselle joka ei selkeästi kerro mitä toivoo ja haluaa on vaikea ostaa mitään. Eikä kaikille ole varaa käyttää paljon toisten lahjoihin, joten tuollainen pakkaus on käytännöllinen ja ihan jees.

Hyvin päätelty ap...että jos et pakkausta halua niin et käytä ollenkaan? minäkään en kauheasti niistä välitä koska halua itse hankkia hygieniatuotteeni.

mä en ainakaan sellasia toivo koska ne deodorantit joita siinä paketissa yleensä on niitä "roll-on" tyyppisiä mistä en pidä ja suihkusaippuassa tuskin lahjan antaja tietää mistä tuoksuista pidän

[QUOTE="mä";25250514]Karmeita tärpättejä ne lahjapakkausten saippua ja hirveää liisteriä ne dödöt. Lisäksi karmea hinta kun on lyöty kylkeen jonkun kuuluisan pissiksen nimi ja yritetään rahastaa sillä.

Omat hygieniatuotteeni ostan asianmukaisista liikkeistä, en ruokakaupasta.[/QUOTE]
Saahan noita muualtakin kuin ruokakaupasta. Ja lahjapakkauksia on erilaisia. Mä sain viimeksi Marc Jacobsin Daisya ja tykkäsin kovasti. Siinä oli tosin myös vartalovoide ja parfyymi. Ei ollut liisteriä, eikä tärpättiä :)

Uskon tosin, että pakkauksen hinta oli karmea. Marc Jacobs on kyllä kuuluisa, mutta ei taida olla pissis ;)

Käytän, mutta ainoastaan itse valitsemiani tuoksuja. Mikään ei ole kamalampaa, kuin joku ällöttävä tuoksu. Hiustenleikkauksenkin jälkeen joutuu usein menemään pesemään tukan, kun erehtyvät suihkuttamaan jotain nenääni käyvää ainetta tukkaan. Nykyään muistan kyllä kysyä ensin, miltä tuoksuu.

Ei vaan nimenomaan siksi ne on hölmöjä lahjoja, kun kuuluvat ihan jokaisen perushygieniaan. Lahjaksi tulisi antaa jotain "arjesta poikkeavaa". Ei kai kukaan anna joululahjaksi hammasharjaa, maitopurkkia tai lattianpesuainettakaan, nuo pakkaukset kun menee mielestäni ihan samaan sarjaan.

[QUOTE="vieras";25250828]Ei vaan nimenomaan siksi ne on hölmöjä lahjoja, kun kuuluvat ihan jokaisen perushygieniaan. Lahjaksi tulisi antaa jotain "arjesta poikkeavaa". Ei kai kukaan anna joululahjaksi hammasharjaa, maitopurkkia tai lattianpesuainettakaan, nuo pakkaukset kun menee mielestäni ihan samaan sarjaan.[/QUOTE]

Tämä on yksi syy, toinen monen mainitsema ongelma valita lahjan saajalle sopiva tuote. Jos haluaa antaa perusarkitavaraa, joka varmasti sopii saajalleen, antakaa vaikka vessapaperia! Sitä tarvitsevat kaikki ja tuskin kukaan on niin herkkä, ettei kävisi ihan mikä vaan lahjan antajan valitsema merkki.

(Oikeasti olen joskus saanut säkillisen vessapaperia ja kaikki tuli käytettyä ja muistan lahjan yhä:D )

Alkuperäinen kirjoittaja Dödö;25250499:

Se on ihan hyvä lahja, käytännöllinen ja olisin itse ihan tyytyväinen siihen. Itse olen kuitenkin tehnyt periaatepäätöksen, etten osta lahjoiksi sukkia, alushousuja, suihkusaippuoita, dödöjä, tms. käyttötavaraa. Voin ostaa jotain erikois saippuoita tai "luksus" tuotteita :)

mä en halua saada lahjaksi suihkusaippuaa ja dödöä, usein ne on jotain ihan hirveen tuoksusia, itse tykkään eniten käyttää doven vihreitä tuotteita, niitä missä on kurkkua,teetä ja jotain sitruunaruohoa, ne ei ihan hirveästi edes tuoksu.
kaikista kamalimpia on juuri ne lahjapakkausdödöpaketit, kun tulee se kaamee kukkaistuoksu, josta tulee se pistävä hienhaju läpi.. mielummin haisee sitten pelkälle hielle kun sellaselle hien ja kukkaistuoksun sekoitukselle yöks

Mie käytän molempia, mutta en halua niitä lahjaksi. Siskolle ostin kyllä lahjaksi
Yves Rocherin lahjapakkauksen, josta tiiän siskon tykkäävän.

En käytä suihkugeelejä, pesen apteekin happamilla pesuaineilla. Deodorantti on hajutonta ja mahdollisimman vähän ainesosia sisältäviä. Minähän en kainalooni vedä silikonia ja alkoholia jne.

Eli kiitos ei minullekaan mitään marketin settejä.

Yhteistyössä