Kaksplussalaiset ei sitten ilmeisesti käytä dödöä ja suihkusaippuaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dödö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä ostan omat deodoranttini ja suihkusaippuani apteekista. Kaupan lahjapakkaukissa olevia tuotteita en ole tuoksuttomina ja herkälle iholle sopivina aiemmin nähnyt, saako niitä nyt?

On tosiaankin aika hankala lahja, kun ihmisillä on niin paljon erilaisia allergioita. Mulle esim. ei sovi mikä tahansa dödö, ja rollonit saa mut järkiään kutisemaan kamalasti. Myös mieleisen tuoksun löytäminen voi olla haastavaa. Muuten olis kyllä ihan ok lahja, ei siinä.

Mulle tuo ainakin olisi mieluinen lahja. Nuokaan ei ole ihan halpoja (jos ostaa laadukkaita) ja tulis käytettyä varmasti. Ehkä se on sitten joidenkin mielestä turhan arkipäiväisiä lahjoja, sama jos ostaisi vessapaperia ja hammastahnaa. Riippuu ihan lahjan saajasta.

Mulle kyllä kelpaa tuollaisetkin lahjat, vaikka ihan perus Dovet tai Rexonat kun en ole allerginen. Osasta hajuista saan migreenin, mutta todennäköisemmin joku hajuvesivalmistajan suihkugeeli aiheuttaa pahan olon kuin joku marketin perusjuttu :) Itsekin olen antanut noita settejä sellaisille ihmisille joiden tiedän niistä pitävän.

Käytän kyllä päivittäin dödöä, suihkusaippuaa, mut en mitenkään iloinen oisi jos niitä joululahjaksi tulisi :D Aattelisin että eikö parempaa keksiny tai ei ois ostanu mitään.

Toikin, ettei lahja saisi olla käytännöllinen... Mä itse tykkään saada just sellaisia lahjoja, joille on käyttöä, en niinkään jotain krääsää, joka jää nurkkiin pyörimään. (Paras lahja ikinä oli oksasilppuri! <3 :) ) Mutta ihmiset arvostaa niin erilaisia asioita.

Yhteistyössä