kaksplus kirpppis ja huuto.net

  • Viestiketjun aloittaja mitä
  • Ensimmäinen viesti
mitä
oon pitkään aatelllu jos rupeisin nuis myymään poitsun pieniä vaatteita. mutta mutta miten se lähettäminen tapahtuu? siis mihin mä ne pakkaan? esim. paidan ja housut. sopiix ne jos ostan isoja kirjekuoria?

ja sitten ne postikulut...miten mä osaan sanoa ostajalle postikulujen summan kun en itsekkään tiedä paljon ne tulee maksaa...


oli ehkä typerästi kysytty mut kuitenkin :)
 
Hanki hyvä vaaka ja pakkaa kokeeksi vaate eka pieneen pussiin ja sitten kuoreen. Ei saa olla yli 3 cm paksu, muuten tulee kalliiksi se postitus. Vähitellen opit arvioimaan vaatteen pk:t ihan hyvin. Esim kaksi-kolme pientä bodya tulee 1,6 e:lla, jos ostat postista Helpostikuoria niin voit vielä säästää. Isoon helppariin mahtuu esim paita ja housut kunhan paksuus ei ylitä sitä kolmea senttiä. Eikä paino 500 g. Niin tuo muovipussi kannattaa aina koska joistakin kuorista voi kostealla ilmalla lähteä väriä vaatteeseen ja sitten joku kuori saattaa repeytyä postissa, silloin ei tule suttua siitä. Ja ilmat saa hyvin puristettua muovipussista ennen solmimista niin sitten menee litteämpään tilaan. Helpostikuoret maksaa isot 2 e /kpl ja pienet 1,05 /kpl ja molemmissa on painoraja 500 g. Niitä myydään kyllä vain isommissa paketeissa joten kannattaa ostaa vasta jos on varmaa että rupeet urakalla myymään noita.
 

Yhteistyössä