Kaksplus.fi uudistuu - äänestä keskustelualueen väristä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja admin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Herranenaika kuka noi tekee?! Ihan hirveitä! Miksi on oltava niin kirkuvan räikeetä?! Sininen siedettävin, mutta kauhea sekin. Liian kirkas ja se musta yläpalkki liian "jyrkkä".

Turkoosi ei ole hullumpi ajatus. Musta kirjoitus näkyy siitä erittäin hyvin. Vähän himmattuna tuosta kun säädetään vielä. Kyseessä noin suuri pinta eli nettisivut.

<= *Gröhhömm* Pikkukuvassa se menee vahvempanakin sävyasteena.

Alkuperäinen kirjoittaja Määä;29012406:
Jassoo. Toivottavasti ei käy sama kuin vauvalehden palstalle, peruskännykällä ei voi enää kirjoittaa. Mihin mä sit meen?

Nämä oli nyt juuri mobiilipalveluiden takia sorvattavana, että pitäisi mobiilijutut parantua siis, ei huonontua. :) Vilkaise tuolta blogista.

Tiedä sitten tuosta peruskännyjutusta.

Viimeksi muokattu:
Miksi tätä pitää muuttaa? Mun mielestä nykyinen on lempeä, ihan perusväri ja sopii jopa näin migreenikon silmille selattavaksi.

Tuleeko jotain muita muutoksia kuin väri?

miksi tätä pitää muutella TAAS? nykyinen väri hyvä, migreeni minullakin & kammottaa ajatus jostain räikeästä värimaailmasta :O

toivotaan muuten, että tällä kertaa ei käy niin että tunnukset lakkaavat toimimasta & pitää luoda uusi nikki..!

• Tykkää
Reactions: emmiina
Ihan turha minusta vaihtaa pohjaväriksi turkoosia, jos se kerran on noin paha silmille.
Ne pinkit ja korallit on blogin puolella todettu toimiviksi pohjiksi.

Vaikea uskoa, että pohjaväriä kovin radikaalisti muutetaan. Se on niin dominoiva tekijä. Piristävät värit sitten otsikoihin ja muihin namiskuukkeleihin. :) .

Menipäs pahan näköiseksi. Väreillä ei ole väliä, mutta iPadilla lukiessa tuo oikean puolen palkki pienentää viestialueen pieneksi vasempaan reunaan. Näyttöä suurennettaessa elementit menevät päällekkäin ja viestikenttään kuten tähän kirjoitettaessa näkymä vaan venyy, venyy, venyy...
Ottakaa huomioon skaalautuvuus ja se, että palstaa luetaan pädeillä ja älypuhelimilla, ei aina tietokoneella :-(

Tietokoneella ainakin itse keskustelu on puolet näytöstä eli todella pienellä. 1/4 on uusimmat kirjoitukset ja lopussa oikean reunan neljäsosassa on pienenpieni mainos ja kun scrollaa vähänkään alaspäin niin näiden alapuolella puolet sivusta, viestien vierellä on ns tyhjää. Pinkit painikkeet myös särkee silmiä.

• Tykkää
Reactions: __Maarit__
Miksi yläpalkki (tuo korallinvärinen, missä logot yms on) vaan seuraa mukana, vaikka sivu muuten skrollaantuu...? Todella ärsyttävää.

Ja tässä vastatessani muuten huomasin senkin, että eihän tässä mitään vastaus-painiketta / lähetä-nappia tms olekaan, avaan tuossa lukee vain"Aloita uusi keskustelu" pinkissä boksissa. Öh?

• Tykkää
Reactions: __Maarit__
Tietokoneella ainakin itse keskustelu on puolet näytöstä eli todella pienellä. 1/4 on uusimmat kirjoitukset ja lopussa oikean reunan neljäsosassa on pienenpieni mainos ja kun scrollaa vähänkään alaspäin niin näiden alapuolella puolet sivusta, viestien vierellä on ns tyhjää. Pinkit painikkeet myös särkee silmiä.

Mulla täsmälleen sama juttu :mad:.

Yhteistyössä