Kaksostytöille nimet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itsellänikin on reilun vuoden kaksostytöt. Annettiin heille kyllä erityyppiset nimet. Makuasiahan se tietenkin on, mutta esim. kouluikää ajatellessa on reilumpaa että ovat erilaiset nimet, etteivät välttämättä rimmaa yhteen. Tukee myös yksilöllisyyttä. Ainakin ekat nimet vaihtaisin vähemmän yhteen rimmaaviin. Toiset nimet mun mielestä ihan ok.

[QUOTE="vieras";22661310]Itsellänikin on reilun vuoden kaksostytöt. Annettiin heille kyllä erityyppiset nimet. Makuasiahan se tietenkin on, mutta esim. kouluikää ajatellessa on reilumpaa että ovat erilaiset nimet, etteivät välttämättä rimmaa yhteen. Tukee myös yksilöllisyyttä. Ainakin ekat nimet vaihtaisin vähemmän yhteen rimmaaviin. Toiset nimet mun mielestä ihan ok.[/QUOTE]

No näin.
Mut mä ajattelin et nuo olis sopivan samallaiset mut kummiskin ihan erillaiset nimet.

mä en antas annaa ja ennaa, mutten myöskään karoliinaa ja piiaa, eli siis jokain punainen lanka olisi nimissä oltava, olematta kuitenkaan liian samanlaiset tai täysin erilaiset.

tyyliin tunnen yhdet kaksospojat; kimmo ja petteri...SIIS HALOO...ei MITÄÄN yhteistä!

Anna ja Elina
Henna ja Elina
Helea ja Elina
Helena ja Hannele
Elina ja Vaula
Anne ja Helena
Niina ja Neea
Anniina ja Eveliina
Amanda ja Madlena
Anniina ja Amanda
Liisa ja Johanna
Heta ja Hope