kaksostytöille nimeksi:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä mieltä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sanoisin, että tuo tuttavuus ei ole niin merkittävä, etteikö Seela nimeä voisi käyttää. Samaa mieltä olen, että työkaverin lapsen nimeä välttämättä antaisi, mutta joku randomisti nähtävä naapuriperhe ei ole samaa sarjaa. Jos he joskus kommentoivat asiaa, niin kerrot vain ihastuneesi hienoon nimeen :)

Nimet sopivat mielestäni kivasti yhteen.

Seela on minusta tosi kaunis eikä Leeassakaan mitään vikaa ole. Sopivat hyvin yhteen. Kuulin tässä joku aika sitten nimen Elea, joka kanssa minusta sopisi Seelan kanssa hyvin. Vielä tiedän siskokset Seela ja Meeri nimiltään :)

Itse, jos vielä saisin kaksostytöt (en kyllä saa, mutta..) niin heidän nimikseen tulisivat Lilli ja Lola :)

Jotenkin Leea ja Seela ei sovi yhteen, vaikka ihan kivoja nimiä ovatkin. Itse antaisin kaksosille persoonalliset nimet enkä samanlaisia. Kaksoset tarvitsevat sitä omaa juttuaan ja joku Mari ja Meri ei todellakaan ole sitä.

En myöskään antaisi lapselle samaa nimeä kuin tuttavalla. Vaikka meillä onkin iso kaveripiiri ja suku, niin sen verran löytyy mielikuvitusta ettei tarvi kenenkään lapsen nimeä kopioda. Muutenkin haluan antaa lapsilleni sellaiset nimet, joista minulle ei tule mieleen ketään toista tuttavaani.

Yhteistyössä