kaksosten vaunut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin mietin mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mikä on suht halpa?
tällanen löyty esim: http://www.vaunula.fi/poistot_brio_twinette.htm
eikkä tuolla uudetkaan mun mielestä älyttömän kalliita ollu... huutiksesta ja keltasesta pörssistä saattaa kans tehdä löytöjä ;)

jos teille on kaksoset tulossa, ni suosittelisin kaukaloiksi jalustallisia kaukaloita, ei tarvi muuta kuin nostaa kaukalot autoon, ei tarvi erikseen vöillä kiinnitellä. Ja toiseksi se, et meil vanhassa autossa ei mahtunu kaukalo kuskin penkin taakse mut telakallisen kaukalon saa kiinnitettyä halutessaan keskelle

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
jos teille on kaksoset tulossa, ni suosittelisin kaukaloiksi jalustallisia kaukaloita, ei tarvi muuta kuin nostaa kaukalot autoon, ei tarvi erikseen vöillä kiinnitellä. Ja toiseksi se, et meil vanhassa autossa ei mahtunu kaukalo kuskin penkin taakse mut telakallisen kaukalon saa kiinnitettyä halutessaan keskelle

mistä noita sais ?

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=808&valikoimaid=6

esim. gracolla ja brio:lla on.. kannattaa käydä kierteleen lastentarvikeliikkeitä, niistä saat parhaan kuvan itse tuotteen koosta ja voit kokeilla sen sopivuutta teidän autoon. Esim osa kaksosten rattaista on sen verran isoja, et kannattaa kokeilla et mahtuvat auton peräkonttiin (varsinki jos teillä ei ole farmari autoa).

Minä ostaisin sinuna sellaiset rattaat (uudet) et menevät nyt vauva aikana kopan kanssa, mut sit menevät myöhemminkin lasten kasvaessa.. kannattaa kiinnittää huomiota sellaisiin asioihin kuin. haluaako että rattaissa on säädettävä työntöaisa, entä heittoaisa. Leveät vai kapeat renkaat, pyörivät eturenkaat? millaiseen käyttöön rattaat tulevat, ovatko lähinnä kotona nukkumista varten ja kauppareissuille, vai onko tarkoitus liikkua myös maastossa.

Ehdottaisin siis että lähdette yhdessä kiereleen eri liikkeitä, kokeilette erilaisia vaunuja ja kyselette myyjiltä sekä muilta kaksosten vanhemmilta käyttökokemuksia.

Meil on nuo carenan double swingit eri-ikäisillä sisaruksilla, mut koska kaksosilla se käyttöikä tulee olemaan vauvasta n. 2-3v saakka panostaisin laadukkaampiin vaunuihin

Yhteistyössä