Kaksosten tappelut-turhis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matkaroskis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Matkaroskis

Aktiivinen jäsen
10.02.2007
1 103
1
36
Finland
Mie en tajunnu,et 1v 3kk vanhat vois jo noin paljon tapella :O
Oon nykyään joko kiskomassa niitä pois pahanteosta tai ottamassa niitä pois toistensa kimpusta.Toivottavasti tää vaihe menee pian ohi.Oi ja voi minun hermoparkoja ja nuita pieniä mussukoita :D

Ja se vielä,et miten nuo voi ehtiä koko ajan kumpiki jonnekki,minne ei sais mennä..

Mie en tajunnu,et 1v 3kk vanhat vois jo noin paljon tapella :O
Oon nykyään joko kiskomassa niitä pois pahanteosta tai ottamassa niitä pois toistensa kimpusta.Toivottavasti tää vaihe menee pian ohi.Oi ja voi minun hermoparkoja ja nuita pieniä mussukoita :D

Ja se vielä,et miten nuo voi ehtiä koko ajan kumpiki jonnekki,minne ei sais mennä..

Saatkin odottaa monta vuotta :D Sisarukset tappelee aina :D

itsellä ei kokemusta kaksosista, mutta kolme lasta on 2v6kk sisään,lapset nyt 2v6kk, 4v(pian) ja 5v(pian). Ja aikasin nuoki ovat tappelemisen aloittaneet :( toki tuon 4v ja 5v:n riidat on "muuttanu muotoonsa", enemmänki sanallista kinastelua on, mutta tuo 4v ja 2v6kk tappelevat kunnolla, yleensä riita alkaa, kun toista alkaa ärsyttää, ku toinen "pilaa"toisen leikit ym..Mutta kyllähän nuo riidat sisaruksille kuuluu ja kestää vielä pitkään, toki muutaen muotoaan.

täällä kans kaksospojat on koko ajan ryysyissä kiinni.. koko ajan saa olla erotuomarina! ovat 1v8kk ja osaavat kyllä välillä jo leikkiä keskenäänkin.. jossain vaiheessa tulee sitten se riita!
että jos helpottaa, semmosta se kuulostaa kaikilla olevan...

Eipä taida koskaan mennä ohi! Sen läheisen ja rakkaan kanssa on turvallista tapella. Itellä 4-vuotiaat pojat, pitävät kyllä hyvin toistensa puolia, ja välillä tappelevat oikein kunnolla.
Tunnen myös paljon eri-ikäisiä kaksosia, ja sama meininki jatkuu aikuisiälläkin. Ovat mitä parhaimpia ystäviä, kaksosilla tosiaan tuntuu olevan jokin yhteys, identtisillä vielä enemmän, mutta riidatkin ovat ihan yleisiä, silti...

Juuh, sitähän se, nahinaa päivittäin. Meillä ekat tappelut oli jo puolivuotiaana. Oli pakko laittaa lapset kölletteleen eripuolelle huonetta tai tuli riita. Nyt kaksoset 1½ vuotiaita.
Toisaalta osaavat vastapainoksi leikkiä ihan nätisti ja jallittaa äitiä yhdessä. Juuri palattiin kauppareissulta... Osaavat mitä taitavimmin 'sopia', että toinen harhauttaa ja toinen karkaa/ tekee muuten pahojaa sillä välin. Ihan vähään aikaan en halua taas lähteä koko porukan kanssa kauppaan...

Suloisia ja ihania lapsukaisia :D