kaksosten rattaailla juniin?

Hei

yritämme saada toista lasta, ongelmani on tämä joutuisimme hankkimaan sisarrattaat, mutta hankisimmeko vierekkäin vai peräkkäin?

Pää kulkuneovomme on juna, mahtuuko niihin korkeisiin juniin vierekkäin olevat kaksostenrattaat. Onko se kuinka vaivalloista meillä on nyt ensi rattaina emmaljunga city jetit aika leveet kaikista oven koloista ei mahdu siisään.

Entä mikä kannattavuus on peräkkäisissä? Olemme kattoneet esim i coo platon duujoja onko niitä helppo nostaa juniin?
 
Meillä on ollut Twincot ja nyt Babyweltit, kummatkin n 73 cm leveitä. Taitaa olla markkinoiden kapeimpia tuplia. Hyvin on kuitenkin lapset mahtuneet istumaan ja nukkumaan. Se rattaiden myyjien puhe siitä kuinka isommat lapset ei mahtuis näihin kapeampiin versioihin on ihan huuhaata. Just kuljetin Babyweltissä 5-vuotiasta kuumepotilasta. Paikallisjunien ovista menevät siitä leveämmän puolelta (joka ovessa on se kaide joka jakaa kahtia ja toinen puolisko on aina vähän leveämpi). Myös kapeimmasta mahdollisesta ovesta menee jos nostaa vähän korkeammalle.Parhaiten mahtuu siitä ovesta jossa on inva-merkki l. pyörätuolin kuva. Valitettavasti näitä vaunuja ei ole joka junassa. Mutta myös lastenvaunujen kuvalla varustettuun menee nuo molemmat rattaat ihan hyvin. Vaunussa sisällä menevät vaunuosastoon, kun avaa sen "varaosan" siitä ovesta. Paljon liikuttu noiden rattaiden kanssa junalla ja bussilla, eikä ikinä ole jääty kyydistä siksi ettei olisi mahduttu ovista. Noista mainitsemistasi rattaista en tiedä mitään.
 
Meillä ollut käytössä twinetet n.73cm ja yhdenmallisiin korkeisiin juniin täällä pääkaupunkiseudulla mahtui (ulkoa katsottuna keskikaiteen vasemmalle puolelle jäävä oviaukko on pari senttiä leveämpi kuin oikeanpuoleinen, tämän kertoi meille ystävällinen kondyktööri).

Toisenlaisiin korkeisiin juniin ei mahdu kuin rattaat kokoon laittamalla. :( Siksipä kuljenkin bussilla lasten kanssa.
 
Olen työnnelly I'coo platon duota kaksosten sekä yksösten rattaina. Mutta yksöstenrattaitten kanssa oon ollu vain junissa. Rattaat mahtuu hyvin junaa. Ei mitään ongelmaa mulla ainakaan ollu.
 

Yhteistyössä