No meillä oli kaukaloina ne gracon kaukalot jotka vain nostettiin autoon, ei tarvinnut laittaa kiinni vöillä, tykkäsin paljon. painavathan ne on kun kahta kannat. Kauppakeskuksissa meni ihan ok. Kauppakärryihin sai kaks kaukaloa ku vähän käyttää päätä, molemmat kaukalot oli poikittain siinä kärryjen päällä. Vähän isompien kanssa sitten meinasi mennä muutaman kerran hermot ku kaksosten kärryt täyty aina viedä takasin sisälle, niin että ensin ruokaostokset autoon ja sitten kärryt sisään ja sitten lapset kainaloon ja takasin autoon, niinpä mä tein niin että jätin ne kärryt vaan pihalle ja raha jäi sinne, siis jos yksin olin lasten kanssa. Mulla oli kolmevuotias esikoinen tuoloin. Rattaat oli emmaljungat vauva aikaan, melko isot ja painavat oli nostella, joten jos nyt ostasin niin valitsisin kevyemmät ja kapeammat. Matkarattaat ehdottomasti sellaiset että on isot renkaat ja mä tykkäsin että paikat vierekkäin rattaissa ei peräkkäin. Mulla oli vauva aikaan ihan (merkkiä en muista) pienirattaiset matkarattaat, kauppakeskuksessa niillä pääsi, mutta ulkona huonot. Isompana sit hommasin brion tupla ponyt ja olen tykännyt, ne eivät vain mene makuu asentoon.
Lapsen tahtisuus ei ainakaan meillä onnistunut syötöissä joten herätin toisenkin syömään kun toinen heräsi. Meillä rintaruokinta ei onnistunut joten yöllä nostin molemmat sängylle ja tyynyn päälle vähän kohoasentoon ja pullot vaan suuhun yhtäaikaa, päivällä taas sittereissä syönti yhtäaikaa. Jos olisi kumpikin syönyt omaan aikaan ei oltais nukuttu varmaan ollenkaan, meidän kaksoset ku oli tosi itkuisia vauvana. siinäpä nyt jotain, jos ei kovin sekavaa tekstiä ollut.