kaksosetko??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeejee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jeejee

Vieras
voiko mitenkään olla mahdollista että odottaisin kaksosia? meinaan ettei se nykypäivänä luultavasti jäisi huomaamatta,ultrissa olen käynyt ym. nyt rv 20 ja maha on aivan valtava,edellisissä raskauksissa ei ole ollut näin suuri. rv18 oli kohdunpohjankork sama kuin pitäisi olla 24vkolla.. ei ne kyllä neuvolassa mitään sanoneet,kohta olisi eka rakenneultra niin jospa se siellä selviäis. mutta oonko aivan tyhmä kun edes kuvittelenkaan että voisi mahdollisesti olla kaksi pikkuista??!?

okei. en tiiä vaikuttaako tämä asiaan mutta tämä asukas on kauhean vilkas maha-asukki. ja kaikki liikkeet ja potkut näkyy jo mahan päälle,tämäkin on hämmästyttänyt todella.tai sitten sieltä on tulossa todellinen jättivauva :) kokonsa puolesta vastaa noin viikkoja kuiteskin. :)

Todella harvinaista kyllä on että tuollainen jää huomaamatta. Joillain vaan on syystä tai toisesta iso maha. Mulla ja mun siskolla on ollut aina sellainen, että sf-mitat on kokoajan menneet miltei "kaksoskäyrillä" ja joka kerta on tullut molemmille vain yksi vauva!

Alkuperäinen kirjoittaja jeejee:
okei. en tiiä vaikuttaako tämä asiaan mutta tämä asukas on kauhean vilkas maha-asukki. ja kaikki liikkeet ja potkut näkyy jo mahan päälle,tämäkin on hämmästyttänyt todella.tai sitten sieltä on tulossa todellinen jättivauva :) kokonsa puolesta vastaa noin viikkoja kuiteskin. :)

Siis lapsihan ei välttämättä ole iso vaikka sf-mitta onkin suuri.

jaa a toista mieltä olisin...... minulla ei kahta sykettä np ultrassa näkynyt rakenne ultrassa oli vain yksi........................................ synnytys koitti ja yksi syntyi... seuraavana päivänä tuli pieni muumioitunut joka oli mennyt ihan ennen rakenne ultraa kesken........

Kyllä kaverillakin on sisarus-kaksoset joiden olemassaolo selvisi vasta vähän ennen syntymää. Sykkeet olivat niin samaa tahtia aina ja jotenkin vaan toinen jäi toisen taakse ultrassa. Jännää :)

täällä toinen jolla ihan sama tilanne, viikkoja nyt 20 ja kohtu on valtava, osuu jo kylkiluihin asti ja sinne vauva sitten tykkää potkiskella ja kipeetä tekee :D neuvolassa epäilivät ensin kaksosia mutta ultrassa kuitenkin vaan yksi näkyi ja vettäkin oli normaalisti. mistä lie sitten johtuu että kohtu näin paisuu

Alkuperäinen kirjoittaja Miyaki:
täällä toinen jolla ihan sama tilanne, viikkoja nyt 20 ja kohtu on valtava, osuu jo kylkiluihin asti ja sinne vauva sitten tykkää potkiskella ja kipeetä tekee :D neuvolassa epäilivät ensin kaksosia mutta ultrassa kuitenkin vaan yksi näkyi ja vettäkin oli normaalisti. mistä lie sitten johtuu että kohtu näin paisuu

joo,on kyllä aivan kummallista. ja mulla on jo pari just samanlaista raskautta takana,ja tämä on nyt sitten aivan erilainen kuin ne,.sekä muodoiltaan että kooltaan. ja ei ne liikkeet ole aikaisemmissa tosiaankaan näkyny vielä näillä viikoilla. kaikenlaista jännää ja kummaa nämä raskaudet tuo tullessaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Kyllä kaverillakin on sisarus-kaksoset joiden olemassaolo selvisi vasta vähän ennen syntymää. Sykkeet olivat niin samaa tahtia aina ja jotenkin vaan toinen jäi toisen taakse ultrassa. Jännää :)

no on kyllä jännä :)
mulle sanottiin että kyllä nykypäivän laitteilla nähhään jo aika alussa monta siellä on kun itse ajattelin tästä raskaudesta et tuleekohan meille taas kaks :whistle: mutta yks siellä asustaa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:

mulle sanottiin että kyllä nykypäivän laitteilla nähhään jo aika alussa monta siellä on kun itse ajattelin tästä raskaudesta et tuleekohan meille taas kaks :whistle: mutta yks siellä asustaa :heart:

No ei ne oo ihan pieniä enää ne kaksoset, toisella kymmenellä vissiin reippaasti :)

Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:

No ei ne oo ihan pieniä enää ne kaksoset, toisella kymmenellä vissiin reippaasti :)

no sitte :) ei ne laitteet varmaa tuolloin oo ollu yhtä tarkkoja :/

Yhteistyössä