hei valas!
sun vauvojen painot ovat jo tosi hienot, olisivat sen puolesta "valmiita" syntymaan, eikos kaksosten keskimaarainen syntymapaino ole 2,5kg luokkaa? Mika oli kohdunsuun tilanne? Onko sulta sita aikaisemmin katsottu? Multa ei.
Mulla kanssa tossa keskella on usein hurjaa mellastusta enka tieda kenen jalkoja siita puskee massun lapi!

Juu kysyin siita kaantoyrityksesta toki, ja tama katilo sanoi etta "kylla kaantyy" MUTTA jossei kaannykkaan niin sitten jalat/pylly edella koitetaan, mika kylla oli ihan eka kerta kun KUKAAN taalla mulle on sanonut etta peratilassa synnyttaisin B vauvan!! IHAN eri tietoa tullut muilta tahan asti !! Huiiiii kylla nyt ihmetyttaa kun on niin erilaisia mielipiteita. Kyselin sitten niista riskeista jne, mutta ei tama katilo kaksossynnytyksista paljoa tiennyt. Mua kylla huolettaa B vauvan synnytys. Katilo ei myoskaan osannut kokeilemalla sanoa onko B vauvani viela peratilassa. On kuulemma "tosi vaikea" tuntea miten pain han on.. Veti jotenkin vaisuksi mut, kun ei ollut kaikkein rohkaisevin "tarkistus". Kaikki kuitenkin on siis hyvin.
Olo alkaa tosiaan olla hieman hankala. Joka paiva tulee hetkia milloin ahdistaa joko henkea tai mahaa puristaa rajusti, tai vaara asento suorastaan sattuu jne. Mutta paaosin olen kylla ihan OK. Sulla varmasti alkaa olla jo kirpeat oltavat.... en voi edes kuvitella olevani NOIN pitkalla itse

Kuitenkin toivon paasevani viikolle 35 tai 36, ja sitten olen minakin aivan taatusti 100% valmis vauvojen saapumiseen, jos vauvat vaan ovat hyvan kokoisia ja terveen oloisia. En voi mitenkaan menna ihan loppuun asti...ei ei ei ei..
Itse haluaisin etta kunnon tarkastuksia olisi useammin. Jotenkin hieman orpo olo, kun haluaisin vakuuttelua etta kaikki tosiaan ON ok, ja tulee menemaan hyvin. Jotenkin niin uskomatonta ajatella etta masussa on kaksi vauvaa, aivan kasittamatonta... kiehtovaa... niin ihanaa

)
Sf mitta oli 37. En enaa mahdu mammavaatteisiin joita esikoista odottaessa kaytin viimeisilla viikoilla. Ne kiristaa kummasti. Kaikki mun maha on tossa edessa, ja aika hurjan nakoinen kieltamatta
Jaksamisia sulle Valas, ja kirjoittele taas niita ja naita, pian jooko

)