Kaksonen teki sen sitten taas:o/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
On esikoisen kummi ja tykkää hänestä yli kaiken. Tänä vuonna esikoinen toivoi kummiltaan sitä uusinta Nokian musiikkipuhelinta ja meillä ei ainakaan ole varaa sellaiseen, kun pitää muillekin olla jotakin toivottua. Ilmoitin kaksoselle tämän ja kerroin vielä, että tänä jouluna olisi pikkusen aika olla keskipisteenä lahjoissa muutenkin. On aina jäänyt muiden varjoon perheen kuopuksena muutenkin.

No tänään se kehveli ilmoitti ostaneensa sen kännykän, hitto kun ei se mitään usko. :headwall: :D
Mutta oli kehveli sentään sitten ostanut pikkusellekin jonkin älyttömän kokoisen paketin(en kehdannut udella mitä siinä on) :D :heart:

Kummit, mummit, papat ja vaarit saa hemmotella ihan vapaasti. Meillä osa on pikkuisen varovaisia, kun pelkäävät, että vanhemmat suuttuu (kuka perhana niitä pelottelee?).

Minä olen useampaan kertaan todennut painokkaasti, että antaa mennä vaan, hemmotelkaa, lellikää, kun siltä tuntuu. Lapsi kuin lapsi osaa erottaa mummit ja kummit 'oikeasta elämästä'.

Lapsi saa saada herkkua ei-karkkipäivänä. Lapsi saa saada ison rahan, hienon lelun, hemmottelua jne kun se tuottaa iloa puolin ja toisin. Vanhemmat ja arki hoitavat sitten tämän kasvatuksen ja muun kurjuuspuolen.

Mun kaksonen antoi niin kivan joululahjan ettei tosikaan.. :whistle:
Toi Englannista kamalan kuumepöpön ja minä olen ainoa johon se tarttui. :headwall:

No joo, oli vähän rumasti sanottu ja raukka on soitellut ja kysellyt kovasti vointia. :heart:
Pojalle oli löytänyt vähän kivempaa, englantilaisen poliisin kypärän, vedettävän Martti-auton sekä "Lontoon bussin". =)

Yhteistyössä