Kaksoisleuan poisto kauneusleikkauksessa, kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja 53777
  • Ensimmäinen viesti
53777
Oon 21 v keväällä täyttävä nainen.. Jo ala-asteella huomasin, että mulla on kamala heltta leukana, vaikka muuten olin hoikka. Inhottavaa, kun on muuten ollut hoikka ja sitten naama näyttää paksulta, kun puhuessa/nauraessa/valokuvissa näkyy aina kamala kaksoisleuka. Sivuprofiilista varsinkin näyttää rumalta.
Olen alkanut ihan vakavissaan miettiä, että tekisi jonkun rasvaimun tms operaation tuolle leualle, koska siihen ei vaikuta laihdutukset tai muutkaan, se vaan on joku ominaisuus enemmänkin..

Onko kellään kokemuksia tollaisesta operaatiosta? Missä kaksoisleuasta pääsisi eroon. Mulla ei ole ikinä tehty mitään leikkauksia aiemmin..
 
Peyote
Kannattaa vähän vielä vanhentua, saatat alkaa pitää ulkonäöstäsi ajan myötä. Parasta olis lakata kiinnittämästä huomiota koko ajan siihen leukaan. Olet niin nuori, että ei sinua kuuluisi leikellä.
 
53777
Kannattaa vähän vielä vanhentua, saatat alkaa pitää ulkonäöstäsi ajan myötä. Parasta olis lakata kiinnittämästä huomiota koko ajan siihen leukaan. Olet niin nuori, että ei sinua kuuluisi leikellä.
En tajua miten alkaisin pitämään kaksoisleuasta, joka häiritsee minua, on häirinnyt jo tosi pitkään, ja pöhöttää kasvoja inhottavasti. Ei siihen voi olla kiinnittämättä huomiota kun esim kuvissa näkyy koko ajan ja kaikki kuvat näyttää sitten kamalilta. Muutenkin kun on kuitenkin muuten hoikka, niin sitten pitää olla sellainen kalkkunankaula.. En muuten kauneusleikkauksien perään hingukaan, tämä kuitenkin on sellainen asia minkä haluan hoitaa.
 
kukaan ei oo täydellinen
Sä oot vielä niin nuori. Vanhempana oppii paremmin hyväksymään ulkonäkönsä, siinä 30-vuotiaana viimeistään, aiemminkin jo voi olla. En suosi kauneusleikkauksia, ethän halua näyttää nuoremmille sitä esimerkkiä että luonnollisena ei kelpaa, vaan pitää leikellä itsensä ollakseen tyytyväinen ulkonäköönsä
 
"nuori"
lapsen pyöreyttä kasvoissa vielä ton ikäisella, eikö? Sinuna odottelisin, itse olin pyöreäposkinen 25 saakka, vaikka muuten hoikka. Keho muuttuu vielä tuossakin iässä ja nuoruuden pyöreät kasvonmuodot hoikistuvat. Tulee lommoposkiseksi. =)
 
53777
Alkuperäinen kirjoittaja kukaan ei oo täydellinen;27804306:
Sä oot vielä niin nuori. Vanhempana oppii paremmin hyväksymään ulkonäkönsä, siinä 30-vuotiaana viimeistään, aiemminkin jo voi olla. En suosi kauneusleikkauksia, ethän halua näyttää nuoremmille sitä esimerkkiä että luonnollisena ei kelpaa, vaan pitää leikellä itsensä ollakseen tyytyväinen ulkonäköönsä
Entä jos en hyväksykään? Miksi pitäisi aina odottaa, ja odottaa, että jos sitä tuohon ja tuohon asiaan tottuu, kaikkiin asioihin kun ei totu. Muuten olen itseeni suht tyytyväinen mutta tätä helttaleukaa inhoan.
Tämä on kuitenkin iso asia mulle.

En minäkään mitään botox-huulia ja rintaimplantteja todellakaan kannata mutta joku leuan rasvaimu nyt kuitenkin on täysin huomaamaton juttu ja kukaan tuskin voisi sanoa että on leikelty.

Nyt on yötyöt menossa (ja siinä sivussa palstailut..) mutta huomenna voisin kyllä tähän laittaa kuvaakin kun pääsee kotikoneelle.
 
53777
[QUOTE="nuori";27804311]lapsen pyöreyttä kasvoissa vielä ton ikäisella, eikö? Sinuna odottelisin, itse olin pyöreäposkinen 25 saakka, vaikka muuten hoikka. Keho muuttuu vielä tuossakin iässä ja nuoruuden pyöreät kasvonmuodot hoikistuvat. Tulee lommoposkiseksi. =)[/QUOTE]

Mulla on muuten kapeat kasvot, kasvot ei ole mitkään pulleat ja paksut, ja posket on myös lommolla. Leuka vaan on tollainen lörppänä. Mulla on muutenkin jotenkin "lyhyt leuka". http://www.perfectsmile.ca/images/beforeafter/SHORT LOWER JAW FEMALE.jpg Tuon kuvan mallinen vähän. Kaksoisleuka vaan isompi...
 
Prkl!
Entä jos en hyväksykään? Miksi pitäisi aina odottaa, ja odottaa, että jos sitä tuohon ja tuohon asiaan tottuu, kaikkiin asioihin kun ei totu. Muuten olen itseeni suht tyytyväinen mutta tätä helttaleukaa inhoan.
Tämä on kuitenkin iso asia mulle.

En minäkään mitään botox-huulia ja rintaimplantteja todellakaan kannata mutta joku leuan rasvaimu nyt kuitenkin on täysin huomaamaton juttu ja kukaan tuskin voisi sanoa että on leikelty.

Nyt on yötyöt menossa (ja siinä sivussa palstailut..) mutta huomenna voisin kyllä tähän laittaa kuvaakin kun pääsee kotikoneelle.
Voi vittu mikä kitisijä! Mene sinne imuun tai leikkakseen äläkä vikise niin kuin pikku kakarat!
 
"vieras"
Ihme tuomitsijoita täällä! Mulla ei ole kokemuksia, mutta suosittelisin ihan suomalaiselle plastiikkakirurgille varaamaan ajan. Noista virolaisista on ollut niin paljon negatiivista juttua, että heidän puukon alle en menis.

Itsellä edessä laihdutusprojekti kunhan saan tämän vauvelin ulos ja jos sen jälkeen jää nahkat roikkumaan, niin menen kiristettäväksi. Ensin teen itse sen mitä pystyn, mutta kaikkea vaan ei pysty liikunnalla ja ruokavaliolla korjaamaan, kuten roikkuvaa nahkaa.

Kauneuskirurgia on nykyaikaa, koittakaa tekin tuomitsijat päästä kärryille ja vaikkette itse käyttäisikään, niin miten se on teiltä pois?
 
kkkhhh
joo ehdottomasti suomalaiselle kirurgille. kannattaa myös kokeilla erilaisia kasvojumppia, ohjeita löytynee netistä. jos vaan on rahaa ja asia sinua vaivaa niin kovin niin kukaan ei voi sanoa että leikkaus olisi väärin.
 
kaksari
kyllå mua on häirinnyt kaksoisleuka koko ikäni nyt 31v. Ja häiritsee vielläkin! Oikeestaan iänmyötä se on vaan kasvanut! Häiritsee siis entistä enemmän. Olen normaali painoinen. Ja voisin mennä leikkaukseen! Raha kysymys vaan on!
 
Imu ei riitä
Jos ap:n leuka on samanlainen kuin esimerkkikuvissa, niin en usko että pelkkä rasvaimu auttaa paljoakaan. Tuossa tapauksessahan koko alaleuka on liian lyhyt, ja siksi näyttää kuin olisi heltta. Jotta isompaa muutosta saataisiin aikaiseksi, pitäisi koko leukaa joko siirtää tai tehdä siihen joku lisäimpantti jolla leuka saataisiin "normaalin" pituiseksi.

.. ja itsellä sukuvikana samanlainen leuka, ikävä kyllä...
 
53777
Alkuperäinen kirjoittaja Imu ei riitä;27804641:
Jos ap:n leuka on samanlainen kuin esimerkkikuvissa, niin en usko että pelkkä rasvaimu auttaa paljoakaan. Tuossa tapauksessahan koko alaleuka on liian lyhyt, ja siksi näyttää kuin olisi heltta. Jotta isompaa muutosta saataisiin aikaiseksi, pitäisi koko leukaa joko siirtää tai tehdä siihen joku lisäimpantti jolla leuka saataisiin "normaalin" pituiseksi.

.. ja itsellä sukuvikana samanlainen leuka, ikävä kyllä...
Samanlainen on. Tuollainen leuan siirto kuulostaa turhan hurjalta, saisihan kai sillä rasvaimulla tai jollakin sen heltan myös katoamaan? Lyhytleukainen kyllä olen mutta se ei ole muuten haitannut.
 

Yhteistyössä