Minäkin muistan sut
Mesikämmen!

Onnea raskaudesta ja jaksamista pahoinvoinnin kanssa! Ja onnea myös sinulle
Minnah :flower:
Tänne kuuluu oikein hyvää, ei ole ollut liitoskipuja tai mitään muitakaan vaivoja

Tai no, jos nyt on pakko jotain keksiä niin lonkkakivut vaivaa joskus öisin ja närästys on ollut riesana nyt viime aikoina, mutta ei mitään sen isompaa. Tää koko raskaus on ollut niin ihanaa aikaa vaikka sitä pahoinvointia kestikin sinne puoliväliin asti ja tottakai sitä välillä tuntee itsensä vähän kömpelöksi tämän mahan kanssa jne, mutta siis suurimman osan ajasta olen nauttinut tästä ihan täysillä! En oo varmaan ikinä ollut näin sinut oman kroppani kanssa, pitkään aikaan ei ole tarvinnut vetää vatsaa sisään

Normaalipainoinen olen siis aina ollut, mutta tiedätte varmaan mitä tarkoitan...
Mirameille onnea täysiaikaistumisesta, ei mene enää pitkään niin sielläkin on vauva sylissä! :heart: Niin ja siis tyttöä täällä(kin) odotellaan, tai ainakin lääkäri kuulosti hyvin varmalta ja tuosta meiltä löytyvästä runsaasta tyttömäisten vaatteiden määrästä johtuen toivon todella et tämä veikkaus pitää paikkansa

Ei siis tosiaan muuten ole mitään väliä, mutta siihenhän se meni että suurin osa (etenkin muilta saaduista) vaatteista on tosiaan hyvin pitkälti sitä vaaleanpunaista ja lisäksi ollaan jo nyt "päätetty" tytölle nimi, johon ollaan molemmat erittäin tyytyväisiä. Pojalle sen sijaan on todella vaikea keksiä nimiä, etenkin mikä kävisi meille molemmille : /
Hmm..Mitäs tässä vielä kertoisi. Hankintojen osalta kaikki on melko hyvällä mallilla. Aloitin silloin aika alussa jo haalimaan kaikkea ettei sitten jäisi viime hetkille ja se oli kyllä hyvä päätös..Töitä mulla on jäljellä enää reilu 2 viikkoa. Olo on ollut niin hyvä että tuntuu hurjalta jäädä jo nyt töistä pois. Hyväähän se tekee päästä lepäämään ja valmistautumaan vauvan tuloon, mutta tällä hetkellä sitä vaan miettii että mitä ihmettä mä teen sen koko marraskuun
Kiva että täällä on edes jonkin verran keskustelua vielä! Tsemppiä loppurutistukseen teille kenellä h-hetki lähestyy
Amalia 32+0