KAKSilla synnyttäneitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokemuksia kaipailen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaksi synnytystä, jotka menneet oikein hyvin. Kätilöllä on ollut kivasti aikaa olla huoneessa ja kivunlievitystä olen saanut, eikä ole tarvinnut odotella anest lääkäriä. Esikoinen syntyi yöllä ja oli ihana, että ei tarvinnut siirtyä osastolle yöllä ja isäkin sai jäädä saliin. Salit ovat viihtyisiä ja suht tilavia. Esikoisen aikaan olisin halunnut ammehuoneeseen, mutta se oli varattu. Suihku ajoi kyllä hyvin asian:)

Kuopusta tehdessäni 6v. sitten oli todella kiireinen yö, ja kätilöt ehtivät olla kanssani vain sen ajan, kun ponnistin ja lapsi syntyi. Siitä heti lähti toinen jo toisen äidin luo ja toinen pikaisesti pesi lapsen ja häipyi. Onneksi oli helppo synnytys. Eikähän tuokaan tietty kätiöiden vika ollut, joka huoneessa huusi synnyttäjä ja vain 2 kätilöä oli vuorossa....resurssipula. Onneksi edes ponnistimme eri aikaan :D

• Tykkää
Reactions: tinjuska
Esikoisen aikoinaan synnytin siellä. Huono kokemus siinä mielessä kun synnytys meni ns pieleen ja jouduttiin loppujen lopuksi tekemään sectio. Jäi mieleen muutama epäystävällisen oloinen kätilö ja jäi sellainen tunne että se pieleen menny normisynnytys oli mun vika. :( Sain puudutuksesta järkyttävän päänsäryn, meni useampi päivä sen kanssa kärvistellessä ennen kuin laitettiin veripaikka ja särky katosi.

En nyt pikaiseen muuta ehdi kirjoittaa kuin että kaks kertaa olen siellä ollut synnyttämässä ja eipä juuri pahaa sanottavaa :) Hoitajia on monenlaisia, mutta pääosin erittäin mukavia ja ihania! :)

Esikoisen aikoinaan synnytin siellä. Huono kokemus siinä mielessä kun synnytys meni ns pieleen ja jouduttiin loppujen lopuksi tekemään sectio. Jäi mieleen muutama epäystävällisen oloinen kätilö ja jäi sellainen tunne että se pieleen menny normisynnytys oli mun vika. :( Sain puudutuksesta järkyttävän päänsäryn, meni useampi päivä sen kanssa kärvistellessä ennen kuin laitettiin veripaikka ja särky katosi.

Ikävä kuulla :( toivottavasti siellä kuitenkin tänä päivänä olisi mukavat kätilöt. Vaikka ainahan sitä saattaa pari tympeääkin mahtua joukkoon, mutta toivottavasti itselle sattuisit mukavat.

Kiva kuulla hyvistä kokemuksista. Ilolla luen lisää :)

[QUOTE="A.P";28472270]Heinäkuussa on laskettuaika :)[/QUOTE]

:) Onnea loppuodotukseen! Ja toivotaan että sulla menee hyvin synnytys! Mulla on sellainen mielikuva että siellä ois uusittu paikkoja tässä lähivuosina... sekin on hyvä juttu. :)

Kaksi synnytystä siellä, Ihanat kätilöt ja hoitajat. samoin osastolla tosi mukavat hoitajat. Ja lääkärit mahtavia. Tykkäsin ja viihdyin hyvin ne viikot mitä siellä piti olla. Ruokakin oli hyvää, vaikka ihmiset nurisi ja kitisi.

[QUOTE="oinas";28472107]Kuopusta tehdessäni 6v. sitten oli todella kiireinen yö, ja kätilöt ehtivät olla kanssani vain sen ajan, kun ponnistin ja lapsi syntyi. Siitä heti lähti toinen jo toisen äidin luo ja toinen pikaisesti pesi lapsen ja häipyi. Onneksi oli helppo synnytys. Eikähän tuokaan tietty kätiöiden vika ollut, joka huoneessa huusi synnyttäjä ja vain 2 kätilöä oli vuorossa....resurssipula. Onneksi edes ponnistimme eri aikaan :D[/QUOTE]

Meidän kuopus syntyi kanssa kiireisein yön jälkeen... Oltiin kaksilla 3 aikaan yöllä, kaikki salit oli varattuja (yksi synnyttäjä oli hoitajien toimistossa), ootettiin käytävällä yli viiteen että pääsin saliin.

Mutta muuten kyllä kaikki meni hyvin, ainut pikkanen miinus oli tietty se kun osastollakin oli täyttä ja meitä oli 5 samassa huoneessa.

Yhteistyössä