Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet (Uusi pino)

icy
Pamsku onnittelut vielä tännekin puolelle, innoissani kirjoitin tuonne yrittäjiinkin jo :D :heart: Haha, eikös lääkäri juuri tästä kierrosta teille sanonut, että ei todennäköisesti voi tärpätä? Niin se ihme vaan tapahtuu, kun vähiten odottaa :)

Emby kiitos tsempeistä ja samoin sinne jaksamisia :) toi työttömyys on kyllä raskasta :/ jonkin aikaa kyllä pärjätään ja onneksi meidän molempien vanhemmat on tarvittaessa luvanneet auttaa. Ihan positiivisella mielellä siirrettiin yritystä, kaikesta huolimatta, häitä suunnitellaan jne :)
 
Viimeksi muokattu:
Mä kävin tuossa pari päivää sitten kirjoittamassa täällä oikein maratonitekstin mutta se katosi ku tuhka tuuleen, murrrrr!!:/ mutta siis mitähän mä siihen kirjottelin...

Ainakin halaus lumihiutaleelle!!<3

Missäs vaiheessa ilyanalla on neuvola?:)

[annielle ja monille onnittelut!!<3 minkäs ikäisiä siellä jo ollaan?:) onko imetykset sujunu hyvin ja muuten?

grillille piti sitä sanoa, että oot kyllä ihana kun jaksat olla ihanan positiivinen vaikkei sitä omaa nyyttiä vielä kuulukaan!<3 tekin varmasti sen oman pikkuisen vielä saatte!!

miramei: sut myös mielellään toivottelisin jo tervetulleeksi tänne uudestaan!<3 mutta siis ihanan positiivinen lekurikäynti teillä takana! Mukavaa kun tietää että apua on saatavilla tarvittaessa nopeastikkin, kun monesti noita juttuja vaan venytellään ja venytellään...:)

emby: mukavaa kuulla sustakin!:) hyvä että pojulla sujuu nukkuminen hyvin ja muutenkin on helpottanut vauva-arki! Millaisissa mitoissa siellä jo ollaan?:) ootteko muuten käyny pojun kaa jossain vauvajutuissa, kuten kerhoissa, muskarissa, uinnissa?

pamsku: kirjottelinki jo tuolla yrittäjien puolella, mutta vielä uudestaan ONNEA!!<3 olet plussan ansainnut!! Ihanaa kun pidempään yrittäneitäkin alkaa tulemaan tänne mein kaveriksi!:)

on: me ollaan nyt käyty kaks kertaa vauvauinnissa ja neiti on ollu ihan silmät lautasina ja kädet nyrkissä siellä!:D viimeks sentään loppuvaiheessa jo hiukan räpiköi ja tuntui että tyttö tykkää siitä! Mukavaa ku sovittiin et vuoroviikoin otetaan tyttöä eri puolilta uimaan ja sit pääsee aina ite saunomaan ku tyttö on miesten puolella!<3 viime viikolla alkoi myös vauvahierontaryhmä! Nyt itse asiassa just pitäis ruveta tekemään lähtöä sinne, joten adios!! Tuun paremmalla ajalla kirjottelemaan lisää!:)
 
Kiitosta vaan kaikille! :) Ihana nähdä teitä kaikkia pitkään aikaan! :heart:

icy joo niin tosiaan. Lääkäri lyttäs meidän haaveet tältä kierrolta, kun ei näkyny mitään tulevaan ovikseen viittaavaa.. Kaipa mulla on nyt ollu sitte tosi myöhänen ovis, koska plussasin kp40 (folliultra siis kp11).
Ja ehkä tää yrityksen makukin kaikkosi siinä, ei ajateltu petipuuhissa tekevämme lapsia tms.. Oltiin vaan. :)

Annie awws, tulee niin ihana fiilis, kun tuntee, miten te elätte mun elämässä mukana :heart:

Johanna No oli tätä odotettu, ja odotan noilta muiltakin pitkään yrittäneiltä plussia kehiin! :p
 
Pamskulle Onnea ihan mielettömän paljon! Kyllä se aika palkitsee odottajansa, todellakin. Ja teille varmasti maailman paras joululahja näin hieman etukäteen :heart:

Kyllä voi pistää hyvälle tuulelle, kun kerrankin kuulee hyviä uutisia :)
 
Kiitoksii Kuinkas pitkällä te kaikki nyt oikein olette?? :O

Mulla alko tänään ihan kunnolla oireet.. Mulla on niin krapulainen olo, oksettaa ja jyllää, mut ei okseta tarpeeks, että jotaki tulis ylös. Masuakin nipistelee välillä, rehkinnän jälkeen.
 
Ähh, mulla oli ihan mennyt ohi Johanna88:n kysymys :D Pahoittelen.

Neuvola on nyt 3.12. maanantaina, heti ultran jälkeen. =) Onneksi ovat naapurirakennuksissa, niin saa molmmat asiat hoidettua samalla kertaa - mikäli ultrassa kaikki on hyvin.

Jännittää niin vietävästi...

Ilyana & Goa 6+6 (tai 6+3)
 
Viimeksi muokattu:
pamsku: meillä kans tosiaan täältä kotoa löytyy ihana 16.8 syntynyt tytöntylleröinen!<3 sen sä kyl varmaan jo oot tienny ku oon sinne yrittäjiin kirjotellu...:) mun kaverilla kans alko oireet oikeestaan heti ku sai tietää olevansa raskaana (toivottu lapsi mutta välivuodon takia ei tiennyt olevansa raskaana); onkohan tossa jotain psykologista?!:DD mulla ei kyl kauheesti ollu oireita koko raskaudessa: alkuraskaudessa sitä sellasta juilintaa ja ällötystä mut oksennusta ei tullu, ja sit flunssaa oikeastaan koko keskiraskaus ja loppuraskaudessa alko sit se perus tukala olo mut seki sit oikeestaan joku viikko ennen synnytystä... Mä kyl tosi hyvin viihdyin masuni kanssa ja pienet oireekaan ei juuri menoa hidastanu! Toki äkkiähän ne muistot on jo unohtanut...:D
 
Moikka moi! Oon tuolla Kaksikymppiset yrittäjät ja clomitarissa kirjotellu silloin tällöin. Elikkä yks keskenmeno takana 7/2012. Nyt sitten tuli 22.11 testiin plussa :) Laskettu aika laskureiden mukaan 1.8.2013. Eka ultra ois 17.12 ja vähän jännittää sekä pelottaa.


rv 5+2
 
  • Tykkää
Reactions: icy
36+6 hillutaan täällä tänään, kun Pamsku sitä kyseli :)

Onnea myös Jenskille plussasta! Ihana et nyt on taas tullu rytinällä uusia plussaajia, jos saatais tähän palstallekin vähän eloa :)

Meikäläinen kun taitaa olla enää tästä porukasta ainoa, joka on tiineenä :LOL:
 
Johanna, ei olla käyty uimassa, kun V:llä oli se korvatulehdus just niihin aikoihin, ko oli ilmoittautuminen : / Enkä mä oo jaksanu mhinkään muskareihin mennä :p : / Mut siis me reissataan aikalailla muuten, otan V:n mukaan melkein jokapuolelle missä käyn :) Entäs sä? Onko teillä paljon siellä paikkakunnalla vauvoille ohjelmaa?

Emby^ ja V kohta 6kk :)
 
icy
Jenski onnittelut plussasta! :) Hieno plussabuumi nyt menossa, saadaan tosiaan tänne lisää oikeasti odottavia naikkosia meidän notkujien kanssa :D

Joku vois tehä uuden pinon, jotta sais nuo tiedot ajantasalle =)


icy & jantteri 8kk
 
Olin kakskymppisissä yrittäjissä huhtikuun alun plussaan asti. Tänne plussanneiden puolelle siirtyminen ei käynyt jotenki luontevasti- joten jäin vaan taustalle lukemaan aktiivisesti sekä plussanneita, että yrittäjiä.

Nyt oli aivan pakko tulla kommentoimaan Pamskulle super lämpimät onnittelut. Olet niin plussasi ansainnut.

Maija-tyttö ja masu 40+0
 
Minäkin täällä, ainakin taustalla. Vaikka oli aiemmin paljon taukoa tuolla aikaisemmalla palstalla, niin kovin tyypit jääneet mieleen ja kovasti haluaisin jatkaa kirjoittelua ja kuulla teidänkin kuulemisia.

Jotenkin luontevammalta tuntuu kuikuilla tuota vanhaa palstaa. Keitäs kaikkia täällä on ja kuinka vanhoja ipanoita teillä jo on? Voisiko Gallupina olla että ketä te olette? =)

Itse olen pk-seudulta (kai sen voi jo sanoa), aviomiehen kanssa asuva 26-vuotias. Vuoden naimisissa ja reilun 5 vuotta yhdessä. Valmistuin viime keväänä ja viime helmikuussa aloin palstailemaan. Olipa ihania tyyppejä. Parasta oli lukea kun niin monet kirjoittivat niin paljon ja usein. *Winkywink* :)

Täällä ei eikä masussa tapahdu mitään. Pieniä menkkaoireita välillä ja pelottaa niin perkeleesti. 6. viikko ehkä alkoi tänään. Eka ultra uuden vuoden aattona. Mies ei halua että menen yksityiselle aikaisemmin, vaikka haluaisin niiiiiiiin paljon. Kuulemma stressaa mua liikaa sellainen. Tämä odotteluhan ei...
 
Moikkelis!!:)

Mä en oo yhtään muistanu kirjoitella tänne!

emby: mun mielestä me asutaan aika lähekkäin?;) tai muistaakseni joskus on käyny ilmi et säkin oot Turun läheltä?:) täällä on kyl hyvin kaikkea mahdollista touhuta vauvan kanssa, et kyllä täällä itsensä äippälomallakin kiireiseks saa!:D kyllä mullakin on tyttö joka paikassa mukana, ja itse asiassa viime viikolla oli eka kerta ku olin yhen syötön verran poissa ja isukki hoisi tyttöä!:) me treffataan kans synnärikavereiden kanssa aina viikoittain ja sit sain just vauvahierontakurssilta uuden mammakaverin!:D mites teillä päivät kuluu?:)

pamsku: mites sulla menee? Kävitkö veritestissä ja ultrassa?:)

punnabikselle onnittelut!!:) ootko jo neuvolaan soitellu?

maija-tytölle myös onnittelut! ootko vielä yhtenä kappaleena?:D onkos teille kumpi tulossa? Onko käynnistyksestä ollut puhetta?

on: tässähän tää arki pyörii kodin, Mammakavereiden ja viikonlopun perheajan ympärillä!:) neiti on edelleen kuin enkeli, joten mitään valittamista ei ole... Ens viikolla 4kk lääkärineuvola joten siellä sit varmaan puhellaan soseiden alottamisesta... Maitoa on piisannut edelleen hyvin, joten en oo vielä ajatellut mössöjä ja kun yötkin menee edelleen ilman syöttöjä (silloin tällöin herää kerran syömään yössä) ni en oo pitäny mitään kiirettä... Huomenna lähtö minilomalle; katsotaan miten pärjätään! Kauheeta ku on vaikeeta miettiä paljonko tytölle varaa vaatetta mukaan ku nyt on puklaillu/kakannu joka pvä jonku bodyn ja vaikeeta miettiä paljonko vaippoja täytyy varata mukaan!:D no, onneks muissakin maissa on kauppoja! Ihanaa joulunodotusta kaikille teille!<3

Johanna ja tirriäinen sunnuntaina 4kk<3
 
Herttinen! Unohdin kokonaan päivittää tännekin! Eli tänään oli ultra, sikiö vastasi viikkoja 6+1 ja sydän sykki niin mhadottoman kovasti :heart:

Aijaa.com - rv6+1

LA on 8. elokuuta ja ilmottauduin vielä toukokuussa järjestettäviin agilityn kisoihin... hups. Kuinkakohan käy? :D

yritin eräs ilta alottaa uutta pinoa kakskymppisille, mutten siinä onnistunutkaan, joten jäi tekemättä.

Ja kiitos kaikille onnittelijoille!
On tää ollu aika uskomatonta kaikkien niiden itkujen jälkeen! :heart:

Johanna voi, kun teidän pieni on jo iso! Siis nopeasti menee aika! Vastahan sä plussasi!? :D
 
  • Tykkää
Reactions: Hukkapiru ja icy
Johanna: Vielä ollaan yhtenä kappaleena, valitettavasti!! Poikaa olisi meille lupailtu, mutta saa nähdä kumpi sieltä sitten tullee..
Ens tiistaina pitäis saada yliaikaislähete ja tayssissa siihen reagoidaan vasta 41+5 eli saattaa tässä ny olla vielä odottelua edessä..
 
Paljon onnea ihanista kuulumisista Pamsku! :heart: Ihana kuva :)

Onnea Punnabis ja jenski plussista! :heart:

Johannan perhe-elämä ja arki kuulostaa aivan ihanalta :)

Maija-tytölle tsemppiä odotteluun!

Miltäs Hukkapirun tilanne näyttää? Sielläkin on kohta vauva jo sylissä! =)

Kävin paniikkiultrassa perjantaina, sillä keskiviikkona sain aivan totaalisen kamalan alamasukipukohtauksen - oksetti ja pyörrytti, en saanut puhuttua. Kohtaus kesti useita minuutteja. Tämän jälkeen tuntuivat oireet katoavan, joten jouduin pienoiseen paniikkiin. Soitin perjantaiaamuna neuvolaan ja sieltä kehotuksen myötä ä-polille, jonne sain ajan.

Siellä pikku säikyttelijä pomppi ja vilkutti pienellä raajanalullaan äidilleen :heart: Helpotus oli aivan suunnaton (itkin vuolaasti ultraajan ja hoitajan nähden, onneksi he olivat hyvin lämminsydämisiä ihmisiä). Sydänkin löi vahvasti.

Huojentunut Ilyana & säikyttelevä Papu 9+0 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Johanna, aaaaij, oliko näin :) joo, Turun lähellä asustellaan.
Ai te tapaatte synnärikavereiden kanssaki?! :) Mulla oli niin rasittava yksilö samassa huoneessa, et voi pyhä helvetti (anteeks, mut hää ol kyl tapaus).
..mites me, V tykkää olla tuolla leikkimatolla ja mä häärään sitte mitä ikinä hääräänki. Tai mummolassa ollaan tai kaupoilla käydään.. Kummasti ne päivät vaan kuluu :)

..mut jos nyt menis nuQ..
 
Heippa kaikki :) Eilen käyty eka ultrassa ja siellä se pikkuinen sykkeineen näkyi, vastasi viikkoja 6+6 vaikka menkoista laskettuna olis 7+4 pitäny olla, mutta sanoi että ei nuin pieni ero päivissä haittaa kuulemma sitten pitäs olla huolissaan jos ois yli 7pvän ero. Kysyin lääkäriltä myös keskenmenosta että kuinka varmaa on että tämä ei mene kesken. Hän sanoi että 80% varmasti ei mene kesken että niin hyvältä näytti. Toivotaan nyt että kaikki menee loppuun asti hyvin. Saatiin myös ultra kuvakin pikkuisesta, tuossa se jääkaapin ovessa on ihailtavana :) Tänään sitten varailemaan neuvola aikaa :)

JeNski91 ja Toukka 7+5
 
  • Tykkää
Reactions: icy
icy
Punnabis mulla on sun plussa mennyt ihan ohi, isot onnittelut! :flower:

Miten Maija-tyttöllä menee, vieläkö ollaan läjässä vai vietättekö joulua synnärillä?

Ilyana hui, olipas teillä pelottava kokemus! Tästä sen huomaa, ettei sillä pelkällä plussalla vielä kuuhun mennä. Onneksi teillä kaikki hyvin! :heart:

Jenskillekin onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Koska teillä nyt sitten neuvola?

Emby hahaa, mun synnärihuonekaveri aatteli varmaan samaa musta, ku vaan nyhjötin hiljaa sängyssä ja vedin kipulääkettä kun jäi selkäydin vuotamaan puudutuksista (niitä reikiä oli lähemmäs 20) ja aiheutti 3vko:n migreenin. Mitäs muuten teijän poikanen osaa? Ollaanko pysytty terveinä? :)


Meillä on kova meno päällä, poju on oppinut nousemaan seisomaan ja hiukan kävelemään tukea vasten. Aika menee niin äkkiä!

icy + murmeli melkein 9kk!
 

Yhteistyössä