Spiderling, tervetuloa! :wave: Lisäsin siut listalle.
HaaveenaVauva, en ole itse tilaillut testejä juuri siitä syystä, että musta ihan varmasti kuoriutuisi maaninen himotestaaja.
Kolme raskaustestiä polttelee laatikossa, mutta olen antanut luvan itselleni, että saan testata vasta kp 33, jos menkat eivät sitä ennen ala. Tuolloin olisi muuten sekä äitienpäivä, että miehen synttärit, joten mikä olisikaan täydellisempi päivä tehdä plussatesti.
Ovistestien tilaamista olen tosin harkinnut. Alun perin en halunnut niitä, sillä ajattelin, että oviksen tikuttaminen aiheuttaisi lisää stressiä. Nyt kuitenkin stressaa se, etten tiedä milloin ovis mahtaa olla ja ovatko tallettelut sattuneet läheskään oikeille päiville. Tässä kierrossa en ole bongannut ovista lainkaan, joten olisi ollut ihan kiva, jos olisi testien avulla voinut selvittää, ovuloinko tässä kierrossa ollenkaan. Turhan suuret eivät siis toiveet äitienpäivän plussasta ole.
Valonkantaja, onnittelut muutosta selviytymisestä.
Olen itse muuttanut kolme kertaa nyt kahden vuoden sisään ja tiedän, että se ei ole kyllä herkkua. Toisaalta uuteen kotiin pääseminen on kyllä palkitsevaa. Jos ihan rehellisiä ollaan, niin koko ajan katselen, jos löytyisi jokin viihtyisämpi asunto tämän nykyisen vuokra-asunnon tilalle.