Kaksikymppiset toiveilijat 2014

Oi valtavasti onnea Fritang!!! Oikeen kylmänväreet meni taas kun kuuli plussauutisia :)

Itse vielä odottelen kierron tasaantumista niin ei ole mitään tietoa edes millon kuukautisten pitäisi alkaa.. Jatkuvasti ns. perhosia vatsassa kun jännittää että joko olisi voinut tärpätä. Tää odottaminen käy kuukausi kuukaudelta vaan raskaammaksi. En tässä kierrossa edes tikutellut ovista jotta saisin edes hiukan tätä stressin määrää laskemaan.

Onneksi muilla on edes plussa uutisia niin antaa itsellekkin toivoa :)

Nyu :hug: , en osaa edes ajatella miten raskaaksi alkaa varmaan jo käydä. Jaksamisia sinne <3
 


Tiistai 14.1.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


Belll....................kp75/37.............21v..........yk5............1.lapsi
Keliaakikko...........kp57/?..............24v...........yk15...........1.lapsi
peikkotytsy..........kp31/37.............21v..........yk6............1.lapsi

Kp 21-30


sinsa....................kp29/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi
Toivepulla............kp29/34-35........20v...........yk8...........1.lapsi
kriy......................kp26/?..............22v...........yk1............1.lapsi
Sahrai..................kp22/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi

Kp 11->20


Tuuuli+.................kp15/35..............?..............yk?............1.lapsi
Ellukana...............kp15/28-33..........24v..........yk2............1.lapsi
Yztlas..................kp15/26-27..........20v...........yk5............1.lapsi

Kp 1-10


Nyu......................kp 4/27.............24v..........yk17...........1.lapsi


PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
Peikkotytsy821.1


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20, Karkkii

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92,Fritang

PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Yritys/lapsettomuusblogi Grill)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Helou ! Viime kirjoitukseni jälkeen alkoi täälläkin tapahtua, vaikka vuoto olikin koko kierron erittäni niukkaa. Oiskohan ollut sitten kierto kokonaan ilman ovulaatiota? Noh, uuteen nousuun vaan siis :p Nyt siis KP 6/37, YK 6 ja meillä YA siis 5/13. Tää kuukausi jää siis meillä hyödyntämättä ja sydämeni pohjasta toivon vaan ja ainoastaan normaalin mittaista kiertoa.

Joku kyseli onko mun pitkiin kiertoihin jotain syytä, noh ei kai. Ilmeisesti vaan pillerit laittaneet kropan niin sekaisin, kun yli viisi vuotta ehdin niitä syömään.

Paljon onnea Fritang :heart: ja tervetuloa uusille ! :)
 


Keskiviikko 15.1.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


Keliaakikko...........kp58/?..............24v...........yk15...........1.lapsi
peikkotytsy..........kp32/37.............21v..........yk6............1.lapsi

Kp 21-30


sinsa....................kp30/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi
Toivepulla............kp30/34-35........20v...........yk8...........1.lapsi
kriy......................kp27/?..............22v...........yk1............1.lapsi
Sahrai..................kp23/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi

Kp 11->20


Tuuuli+.................kp16/35..............?..............yk?............1.lapsi
Ellukana...............kp16/28-33..........24v..........yk2............1.lapsi
Yztlas..................kp16/26-27..........20v...........yk5............1.lapsi

Kp 1-10


Belll....................kp7/37.............21v............yk6...............1.lapsi
Nyu......................kp 5/27.............24v..........yk17...........1.lapsi


PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
Peikkotytsy921.1


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20, Karkkii

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92,Fritang

PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Yritys/lapsettomuusblogi Grill)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Belll onnea uudelle kierrolle. :) edellinen kestikin tosi pitkään. :S

Itellä tää pissatulehdus tuli taas oireilemaan tänä aamuna ja jatkuu vaan. Lauantain jälkee ei oo oireita ollu ku tänään. Koko ajan pissahätä ja kirvelee ja alamaha on kipiä. :S huomenna vien näytteen tk:hin, en usko et tänään tulis nii paljo ees pissaa ku pitäis purkkiin saada. Pieniä liruja vaan. Hyi mikä tauti. :(

Nyt torstaina ei taas mitää pissatulehus oireita. Sain jopa viivanpaikan testiin ilman mitään tihrusteluja. Josko se viiva siitä vahvistuis. :)
 
Viimeksi muokattu:
peikkotytsy toivotaan parasta! :)
Täällä menossa dpo 7 ja jalkoja, tarkemmin sisäreisiä ja lantiota särkee julmetusti! :eek: alavatsaa nipistää keskeltä ja rintoja särkee. Aamulla oli kurkkukipeä ja nyt särkee päätä, lämpö on kuitenkin normaali vaikka paleltaa kovasti. huonoa oloa oli dpo 2-4 ja olen haistanut ihmehajuja näinä päivinä.. Olo tärpistä on aika varma mutten uskalla vielä iloita :p
 
Peikkotytsy, kannattaa kyl mennä tarkistuttamaan se ens viikol jos yhtään tulee oireita :/ ettei vaan leviä oireettomana munuaisiin asti. Sitten se on paha. Kattelin et raskauskeijusta saa tilattua virtsatieinfektiotestejä kotiin :eek: En tiennykkään sellasista... En oo siis kokeillu, mutta osu selaillessa silmiin :)

Ytzlas, ohhoh sullahan on oireita ;) Toivotaan toivotaan *sormet ja varpaat ristissä*

Mulla on nyt k28. En oo tehny testejä ku maanantaina viimeks ja se oli ihan selkee nega. Ei niin mitään viivaan viittaavaakaan. En nyt tiedä onko tässä alkamassa uus kierto vai mitä :D Mulla ei oo mitään menkkatuntemuksia, tosin mulla tuleekin vasta ekana päivänä alaselkä kipeeks. Hankalaa kun en tiedä yhtään kierrosta, joskus teininä heitteli ihan hirveesti jossain 35+ kierroilla. Sen takia ylipäänsä alotin pillerit. Jos sitä huomenna aamun testaisin, ihan viikonloppua varten :)

Tiedättekö mitä muuten voi ostaa 7v tytölle synttärilahjaks? Ei oo vielä koulussa. En oo yhtään selvillä mitkä on in 7 vuotiaitten mielestä :D Karkkiakaan ei voi ostaa kun ei siellä perheessä niitä pahemmin syödä. Ideoita?
 
Joo aattelin et otan huomenna töis pissanäyte purkin. Saa sit sillä viedä näytteen. En tiiä saisko ilman näytettä enää kuuria. Ja minkä kuurin ku ei tiiä onko raskaana vai ei. Mut kyl mä hoidan asian. :) ollu nii usein aikaisemmi pissatulehduksia eikä ne yleensä itekseen häviä.

7v tytölle lahjaa..hmm.. Askartelu juttuja? Korun teko helmisettiä tms.. Piirteleekö? Top model kuvavihot missä saa vaatteita suunnitella. Voi olla kyl vähä isommille tytöille. :) värityskirja? Tai jos tykkää hepoista nii mun pikkusisko kohta 13v edelleen tekee ja väsäilee keppihevosia et neki on iästä riippumatta heppatytön suosikki. :)
 


Perjantai 17.1.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


Keliaakikko...........kp60/?..............24v...........yk15...........1.lapsi
peikkotytsy..........kp34/34-37.............21v..........yk6............1.lapsi
sinsa....................kp32/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi
Toivepulla............kp32/34-35........20v...........yk8...........1.lapsi


Kp 21-30


kriy......................kp29/?..............22v...........yk1............1.lapsi
Sahrai..................kp25/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi

Kp 11->20


Tuuuli+.................kp18/35..............?..............yk?............1.lapsi
Ellukana...............kp18/28-33..........24v..........yk2............1.lapsi
Yztlas..................kp18/26-27..........20v...........yk5............1.lapsi

Kp 1-10


Belll....................kp9/37.............21v............yk6...............1.lapsi
Nyu......................kp 7/27.............24v..........yk17...........1.lapsi


PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
Peikkotytsy1121.1
Yztlas827.1


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20, Karkkii

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92,Fritang

PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Yritys/lapsettomuusblogi Grill)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Hui! Tein alkuviikosta testiä, tuolloin kuukautiset muutaman päivän myöhässä.
Negaa näytti, nyt kp 39/28. Rinnat todella aristaa ja oireita edelleen olisi. Lämpö on edelleen ollut 0,7astetta normaalia korkeammalla.
Joka aamu/päivä sellaiset jomotukset selässä ja vatsassa että miettinyt vain, no nyt se täti tulee.
Kuulin että on myös sellaisia tapauksia että mennyt jopa 2-4vk kuukautisten myöhästymisestä jotta testi olisi näyttänyt plussaa :|

Ajattelin vielä tehdä testin tässä, jos näyttää vielä negaa ja mitään ei näy niin lääkärin vastaanotolle seuraavaksi :(
 
Itse olen lukenut juttuja että joillakin näyttänyt vasta puolenvuoden päästä plussaa ja yhdellä terveysalan opiskelijalla ei näyttänyt plussaa edes viimesillään raskaana, kun koulussa oli tehnyt esimerkki testin.. :D yksilöllistä tuokin. :D
 
Aika hedelmöityksestä/Aika viimeisistä kuukautisista/HCG:n määrä mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

Tos on toi HCG-n eritys alkuraskaudessa taulukko, joka voi antaa vähä vihiä miten se erittyy ja näkyy testeis. :)
Vau.fi sivun raskauslaskurilla oon laskeskellu ite millä viikolla sitä mennään. :)
 
Belll, sitähän sanotaankin että jos ennen pillereiden aloittamista on ollut kovin pitkät ja epäsäännölliset kierrot, niin on ne sitä myös pillerien lopetettua :( Mä en itse muistanu että mulla olis ollu mutta mun gyne sanoi että mun jossain tiedoissa koneella luki niin :D
mulla on sellane olo että tässä kierrossa ei ole tärpännyt.. ollaan touhuttu vähintään joka kolmas päivä mutta silti vahva tunne että täti saapuu ensiviikolla.. Koitan olla ajattelematta asiaa mutta mitämpidemmälle kierto menee, sitä enemmän asiaa vatvoo mielessään :D
 


Lauantai 18.1.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


Keliaakikko...........kp61/?..............24v...........yk15...........1.lapsi
peikkotytsy..........kp35/34-37.............21v..........yk6............1.lapsi
sinsa....................kp33/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi
Toivepulla............kp33/34-35........20v...........yk8...........1.lapsi


Kp 21-30


kriy......................kp30/?..............22v...........yk1............1.lapsi
Sahrai..................kp26/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi

Kp 11->20


Tuuuli+.................kp19/35..............?..............yk?............1.lapsi
Ellukana...............kp19/28-33..........24v..........yk2............1.lapsi
Yztlas..................kp19/26-27..........20v...........yk5............1.lapsi

Kp 1-10


Belll....................kp10/37.............21v............yk6...............1.lapsi
Nyu......................kp 8/27.............24v..........yk17...........1.lapsi


PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
Peikkotytsy1221.1
Yztlas927.1


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20, Karkkii

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92,Fritang

PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Yritys/lapsettomuusblogi Grill)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Terve pitkästä aikaa :)
Mulla alko eilen yöllä tiputteluvuoto, eli vain pyyhittäessä tulee rusehtavaa tuhrua, nyt on tullut koko päivän... Tiedä mitä tämä on, mahaan sattuu julmetusti. Pelottaa että mennään kohta yk 9 kohti.... Huah. Ehkä vielä joskus.
 


Sunnuntai 19.1.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


Keliaakikko...........kp62/?..............24v...........yk15...........1.lapsi
peikkotytsy..........kp36/34-37.............21v..........yk6............1.lapsi
sinsa....................kp34/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi
Toivepulla............kp34/34-35........20v...........yk8...........1.lapsi
kriy......................kp31/?..............22v...........yk1............1.lapsi


Kp 21-30


Sahrai..................kp27/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi

Kp 11->20


Tuuuli+.................kp20/35..............?..............yk?............1.lapsi
Ellukana...............kp20/28-33..........24v..........yk2............1.lapsi
Yztlas..................kp20/26-27..........20v...........yk5............1.lapsi
Belll....................kp11/37.............21v............yk6...............1.lapsi

Kp 1-10


Nyu......................kp 9/27.............24v..........yk17...........1.lapsi


PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
Peikkotytsy1321.1
Yztlas1027.1


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20, Karkkii

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92,Fritang

PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Yritys/lapsettomuusblogi Grill)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Heips. Oireita ei nyt oo ollu mitää ihmeempiä. Enpä oo nyt nii kiinnittäny huomiotakaa ku oon ollu töis ja muuten on ollu nii menoa. Sikäli hyvä, ei ehi murehtia sitte. Paitsi yöllä unissaan. Viime yönäki näin unta jostai iha epämääräisestä... Olin saanu 2 lasta samalla kertaa, mut ne oli nukkeja ja ne oli viety pois ja mä ettiin ja ettiin niitä. Sit ne löyty jonku tutun tyköä ja ne ei antanu niitä mulle...sit heräsin ku pomo soitti...olin nukkunu pommiin. :D
 
Täällä alko yk2 :) aloin jo pelätä että tulee pitkä kierto, mutta onneks ei. Eli kp1/30, yk2.. Kovasti olin alkukierrosta tuntevinani kaikenlaisin oireita, mutta ne on loppunut jo viikko sitten, joten tätiä odottelinkin. Nyt vaan uuteen kiertoon! Taidankin lähteä tutkimaan ovistestien tarjontaa ;)

Oli muuten ihan kamala aamupäivä. Mulla on ollut menkkatuntemuksina yleensä vaan n. puolpäivää kestävä alaselkäkipu, mutta tänään oikeen repi alavatsaa. Oltiin vielä ajamassa kotiin päin enkä päässyt mihinkään autosta. Onneks se on nyt jo rauhottunu :) Onko muiden kivut lisääntyny luomumenkoista?
 


Maanantai 20.1.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


Keliaakikko...........kp63/?..............24v...........yk15...........1.lapsi
sinsa....................kp35/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi
Toivepulla............kp35/34-35........20v...........yk8...........1.lapsi


Kp 21-30


Sahrai..................kp28/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi
Tuuuli+.................kp21/35..............?..............yk?............1.lapsi
Ellukana...............kp21/28-33..........24v..........yk2............1.lapsi
Yztlas..................kp21/26-27..........20v...........yk5............1.lapsi

Kp 11->20


Belll....................kp12/37.............21v............yk6...............1.lapsi

Kp 1-10


Nyu......................kp 10/27.............24v..........yk17...........1.lapsi
kriy......................kp2/30..............22v...........yk2............1.lapsi

PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
Yztlas1127.1
[TR]


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20, Karkkii

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92,Fritang, peikkotytsy

PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Yritys/lapsettomuusblogi Grill)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Joku muu sais pian opetella listan päivitystä, kun ei sinsaa oo näkyillyt. :) Fritang plussas ja mä jatkoin päivittämistä, mut nyt mul on plussa ja joku muu sais jatkaa. :) en vielä tohi lisätä plussanneisiin. Haen viel varmistukseksi apteekin testin tänään. Ei sitä muuten kykene uskomaan. :)

Kriy: mulla ei menkkojen kans tullu mitää muutosta pillereiden lopettamisen jälkee. Samallaaset oireet ja vuodon määrä ja kierron pituuski suunnilleen sama. :) alkuun toki heitteli, mut se on iha ymmärrettävää.
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
Peikkotytsy ONNNEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! :D :heart: On tää kyllä ihanaa! :) Mitä oireita oli? Perästä tullaan! Mulla nipistää ajoittain tosi kovaa vasemmalta, ajoittain oikealta,tosi kovaakin. Puhekin pätkii kun repäsee kunnolla. Sisäreisiä ja alapäätä jomottelee kans. En oo tämmösiä ennen tuntenu.. Tänään dpo 11 ja testiä kehiin! :) Eilen olin ihan varma menkkojen alkamisesta ja töissä ilta menikin vessassa ravaamiseen, mutta ei. :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä