Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Nyu
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT


KESKIVIIKKO 7.8.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Belll.................kp70/37................21v..........yk2...................1.lapsi
Miwwi...............kp64/30-36..........22v.........yk5(13)(ya2/12)...1.lapsi
Pixy.................kp52/30-35...........21v.........yk1....................1.lapsi
haaveilija93.......kp49/27-29..........20v..........yk6(ya10/12).....1.lapsi
maijac...............kp46/33-38...........?.............yk12.................1.lapsi
Toivepulla..........kp37/31-34..........20v...........yk3................1.lapsi

Kp 21-30



Kp 11->20


lahopää............kp20/34.............22v............yk2..............1.lapsi
Heku...............kp20/34-39..........22v........yk10...............1.lapsi
Divinee............kp19/34...............24v.........yk9................1.lapsi
sinsa...............kp16/30...............21v.........yk4(8)............1.lapsi
Leva................kp16/30...............24v..........yk13.............1.lapsi
OneMore?.......kp16/27-28...........27v..........yk1..............3.lapsi

Kp 1-10


Nenni88............kp10/27.................25v...........yk2.............2.lapsi
Tinttu85...........kp8/27................28v...........yk4...............4.lapsi
Tuuuli+............kp3/28................21v............yk5..............1.lapsi
Nyu.................kp3/27...............24v.........yk11.............1.lapsi
Minnah88.........kp2/28-37...........25v.........yk6....................1.lapsi


Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.........dpo...........jännäpäivä



Mukana menossa
nnela, Ansku-89, kinuzki, Melody89, MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, jonnamo, pantera, Naspu, Anlii, lilja., Copulative

Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
(Minnah88)
hensq
Aadaz
Laurushka

HUHTIKUU
verppu
Mopsukka
Mamiksi
Helena2013
Alexandra89
Caro

TOUKOKUU

Merkillinen
Mijau

Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90
jenniii90


HEINÄKUU
Lauramom


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
haaveissa oma pieni (Odotusblogi Pamsku)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Ei niin yksinkertaista (Odotusblogi Taru_)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Nyu
Täällä menossa kp3 ja yrityskerrat pärähti yhteentoista :/. Onko kenelläkään muuten tietoa lasketaanko yrityksen jatkuneen vuoden siinäkin tapauksessa, että välissä on ollut yksi keskenmeno? Mietin vain, että jos haluaisi käydä tutkimuksissa niin olisiko meillä vuosi täynnä lokakuussa vai helmikuussa.
 
:( Surulliset uutiset, vaikka kuinka sitä toivoo ja alkaa jo toivoa herättelemään niin eiköhän joku punainen ylempi taho tule samantien kylään. Tänään alkoi siis kp 1 ja kyllä harmitus on suuri. Mies ehti jo luulla että nyt tärppäsi, mutta ei sitten, eiköhän uudella tarmolla mennä kohti yk5:sta, jonka muuten saa myös päivittää tuonne kun siellä ollaan näköjään jäljessä :)

Pelottaa että meille ei ole vain lasta suotu, sillä en tahtoisi mennä lapsettomuushoitoihin :/ Tää epätoivo mikä iskee samaan aikaan tuon punaisen "paholaisen" kanssa on ihan hirveetä. Itkettää melkeinpä.

Muoks. Niin ja kiitos plussatuulista, vaikka ne eivät onnea suoneet :) Minäpä päräytän teille kaikille plussatuulia epätoivoni keskeltä ++++ :)
 
Viimeksi muokattu:
Hei joo tänne kanssa sittenkin yk5 oon varmaan itse ajatuksissani kirjotellu tonne alkuun väärin.

Voi ei, pahoittelut Toivepulla :hug: Tiedän tunteen, itselläkin oli itkut lähellä (myönnän, itkin kyllä hieman..) moneen otteeseen kun turhautti niin, että täti tuli taas kylään. Toivotaan että tätikäynnnit jää tulematta jatkossa, että saadaan pikkuiset salamatkaajat masuun ;) plussatuulia kaikille :heart:
 
Helou ! Herranjumala missä mun kp:t jo huitelee... :headwall:

Tänään käyty labrassa antamassa pissanäyte ja negan sain vastaukseksi kun soitin. Jotenkin sen tiesi, että nega sieltää tulee. Elokuun loppuun sain ajan gynelle, jos siihen mennessä ei menkat oo alkaneet. Täti sanoi puhelimessa, että jos puolessa vuodessa ei tärppää niin sit vast ruvetaan tarkemmin miettii ja tutkii missä vika.

Alavatsakivut vaan jatkuu, en saanut toissayönä edes sängyssä nukuttua kun särki niin paljon, piti tulla sohvalle että sai vähän istuvamman asennon. Luulin että nää oireet häviäis kun joku muu sanoo että et ole raskaana, mut ei auta.

Tsemppiä kaikille ovista kohti meneville ja plussatuulia ihan jokaiselle :heart: Tälläistä piinaa kun itsellä, ei toivo kyllä edes pahimmalle vihamiehelle.
 
Täällä ilmoittautuis 20v TJOT:ilia (mies 24v). Täytän 21v syksyllä. Pillerit jätin pois elokuun alussa. Tarkemmin en kiertopäiviä vielä tiedä kun ovat olleet säännölliset pillereiden takia. Niiden mukaan olisi KP 11/29, YK1. Avopuolisoa hieman jännittää tämä alku. :) Sanoi että ei haluaisi lapsen olevan niin suunniteltu, vaan tulisi kun on tullakseen. Siksi pillereitäkin söin kesän ajan vielä kun ei oltu oikein varmoja vielä onko oikea aika ajatella lasta, näin siksi kun on vielä aika nuori. :) Nyt vähän varmempi olo, mutta silti jännittää. Uskoakseni se jännitys on samanlaista kaikilla esikoista suunnittelevilla. Kun ei tiedä mitä on tulossa. :) Ei ole oikein itsellä ketään kenen kanssa jutella tästä, joten seurailin ensin taustalla täällä ja nyt ajattelin ilmoittaa itseni mukaan. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+ ja Belll
Heippa! Tervetuloa kaikille uusille! ;)
Mulla on ovis ihan tässä nyt näinä päivinä, mutta kun kipeänä olen niin ei hyödynnetä tätä ollenkaan :( Harmittaa jo etukäteen, mutta en vaan kykene. Maha on vatsalaukun kohdalta niin kipeä, ettei liikkumaan pääse ja kun lääkäriin menin valittamaan asiasta niin hoitaja oli aivan surkea... Tulehdusarvot normaalit, joten en tarvitse apua...?! Hoitaja kuitenkin aatteli, että ehkäpä olen raskaana ja vatsakivut johtuu siitä ja kun kerroin etten ole vielä ovuloinut edes tässä kierrossa niin lähetti silti labraan hcg mittaukseen.. ja pyh.. ja nyt sitten joudun kärvistelemään kipujen kanssa kotona. Toivottavasti muilla sujuu paremmin ja ovikset saatte hyödynnettyä! :)
 
hola.. mulle tapahtu aamulla jotain tosi kummaa... meidän lastenhoitaja tuli niinku sovittu ja touhusin tuossa eteisessä kun hän yhtäkkiä kysäs, että oleksä raskaana? Olin ihan että mitäh? en tietääkseni.. (ei olla puhuttu asiasta kenellekään) ja siihen tokas vaan että iski sellaset vibat äsken ja sun silmistä näkee että taidat olla :O FREAKING ME OUT :D vaikka en mä pahitteeks laittais vaiks oisinkin :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+
Ovistikut ehti sittenkin tähän kiertoon, vaikka muuta pelkäsinkin, kun ulkomailta tilasin. Ovulaatio pitäisi olla käsillä noin 12.8., jos kierto on nyt tasaantunut 27 päivään, kuten näyttäisi tehneen. Tänään siis kp 9 :) Lauantaina (kp 11) voisin kastaa ensimmäisen tikun...
 
Täällä on pidelty hiljaiseloa.. Lähete lapsettomuustutkimuksiin napsahti tänään. Katsotaan milloin pääsee ensikäynnille. Mä niin osasin ennustaa tämän jo vuosi sitten.
Masentaa, että tämäkään asia ei mun elämässä voinu sujua..

Tervetuloa kuitenkin uusille! :)

Välillä mulla on semmonen olo, että haluaisin syödä pillereitä ihon ja ulkomaan matkojen onnistumisen vuoksi, mutta en uskalla, kun lasta ei ole kuulunu. Tämä kortti on pakko kattoo loppuun vaikka mikä ois!
 
  • Tykkää
Reactions: OneMore? ja Tuuuli+
Munkin pitäs laittaa seuraavat ovistikut tilaukseen, heti kun talous sallii :)

Nyt on kp 3 ja menkat vieläkin... Eilen alkoi vaan jumalaton kipu vatsassa ja se kipu on vieläkin olemassa, koin jopa aamulla pahoinvointia. Tunnistan kyllä menkkakivut ja tämä kipu ei todellakaan ole sitä, vaan ihan jotain muuta. Mietinkin tässä että voisinkohan siltikin olla raskaana ja kovasti koitan googletella voiko normaalit kuukautiset tulla raskaana ollessa :D Hieman hätiköityä ehkä, mutta katsotaan jos tämä kipu ei lopu eikä pahoinvointi, niin pakko tehdä testi vuodon jälkeen ihan vain mielenrauhan saamiseksi... Aina voi pitää toivoa yllä vaikka sitä ei olisikaan :/
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+
Toivepulla hei, mulla sama homma, niin oudon kivuliaat ja runsaat menkat, silti oksettaa ja pistää mahaan. Ei oo ennen ollut näin.. :( Onneks ne nyt jo on vähentyny, yleensä lopussa jo tähän mennessä mutta eilen vielä ainakin ihan runsaina. Ja kp on vissiin 5. Tuntuu että olisko saattanu tärpätä, mutta menny tosi aikasin kesken? :O Hyvä vaan sillä jos oli keskenm. että meni näin ajoissa. Jos ja jos kun ei auta kun arvailla, kun ei oo tietoo/taitoo näistä niinkun lääkäreille. Onneks nää on nyt jo niukentunut! :) plussatuulia :heart:
 
Eilen tuli käytyä gynellä tarkastuksessa, kun en ole pillereiden aloituksen jälkeen käynyt ( 2 vuotta syönyt "vasta"). Kaikki oli kuulemma ok ja papa-kokeen tuloksia odotellessa. Sitten jos kokeessa ei mitään ole ei yritykselle ole estettä :) Eniten helpotti oloa kun kuulin ettei syömäni lääkkeet (sairasta fibromyalgiaa) haittaa yrityksen aikana. Raskautuessakin niitä saisi syödä pieninä annoksina, mutta olen jo päättänyt että en niitä tule käyttämään jos raskaudun. Enää kolmisen viikkoa pillereiden loppumiseen! Hieman kyllä jänskättää ja meinaa pupu tulla pöksyyn, mutta kai se on ihan normaalia? Plussatuulia :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+
Sunflower11
Täällä menossa kp3 ja yrityskerrat pärähti yhteentoista :/. Onko kenelläkään muuten tietoa lasketaanko yrityksen jatkuneen vuoden siinäkin tapauksessa, että välissä on ollut yksi keskenmeno? Mietin vain, että jos haluaisi käydä tutkimuksissa niin olisiko meillä vuosi täynnä lokakuussa vai helmikuussa.
Se taitaa riippua aika lailla paikasta/lääkäristä. Voithan soittaa perhesuunnittelukeskukseen (meillä sama kuin ehkäisyneuvola) ja kysyä?
Tsemppiä!

Mä täällä välillä aina lueskelen.. yk 34 menossa..
 
Hui, yk 11 ja etenkin tuo 34.. En edes tiedä mitä sanoa.. Tai olisiko sittenkin pitänyt olla ihan hiljaa.. Itse stressaa että on ''jo'' yk5.. Tuntuu pahalta jo itsestä, niin en voi edes kuvitella miltä Teistä tuntuu.. Voimia! Toivottavasti en sanonut typerästi/pahoittanut mieltänne enempää.. Ja tietysti niitä vahvimpia plussatuulia teille oikein urakalla.. :hug:
 
mulla on tosiaan nyt vissiin kp 19 tai jotain.. ja mun vatsa on niiiiin tuvonnut että ei pysty ees vetää sisään.. ja istuminen on hankalaa kun koko ajan nippailee munasarjoja.. tai jotain siellä suunnalla.. kaikkee sitä kuvittelee.. etova olo hieman häipynyt, mutta nää kivut tuli tilalle.. kaikkien nettilaskureiden mukaan mun hedelmällinen aika olis ollu 4-9.8 ja me pupuiltiin niin neljäs kuin 9.päivä eli jos on jaksanut uiskennella niin ois voinut tärpätäkkin hehee... odotellaan odotellaan..

|O
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+

Yhteistyössä