Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Ansku: Oletko siis aloittanut testaamaan vasta kp16? Tuli vaan mieleen, että jos plussa onkin jo mennyt... Tai voihan se toki olla vasta tulossakin. Sun kierron pituudesta vois vaan ajatella et ovis on mennyt jo ennen kuin ehdit testaamaan. Hmm... :confused:

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille! Teitä olikin siellä jokunen joten en enää muista yksittäisiä.

ON: Täällä oltiin viikonloppu reissussa joten sain taas muuta ajateltavaa. Ihan kivaa! Tosin unohdin sitten tuossa aamuisella testata ovista, mutta jos tässä muistais seuraavalla vessareissulla.
 
Täällä täti onneksi jo viime torstaina otti ja lähti. Toivottavasti ainut punainen mitä tulen seuraavaksi wc-ssä näkemään ( toivottavasti myös te kaikki muut toiveilijat tulette) tulee olemaan kaksi ihanan punaista viivaa testissä :) Ajattelin että en tässä kierrossa olisi ovista tikuttanut, mutta jos tää kierto onkin taas pitkä niin olishan se kiva sit huomata siinä tikuttaessa jo mutta saa nähdä nyt mihin päätökseen kallistun :)
 
Grill joo aloitin vasta siinä kohtaa, kun aluksi soutasin ja huopasin että alanko kokeilee vai en, ja sit päätin että joo! Ja mitä mun kierron pituuteen niin täähän on vasta 2. kierto mulla sen jälkeen kun lopetin e-pillerit, että ei välttämättä oo tasanen.. sen puoleen varmaan vois ootella että kierrosta tulee pitkä enkä siis vielä ois ovista saanut.. Toisaalta tuntuu et se ois kuitenkin menny jo ohi, on pientä lämmön nousua ja semmosta.. Emt. ?

haaveilija jaksamishali sulle :hug: itsestä tuntuu kans että jos kierto venähtää kun tunnun stressaavan jonkin verran..
 
Ansku Tuo, mitä Grill mainisti voi kyllä pitää hyvinki paikkaansa! Jos sun kierto on 29 päivää ja keskimääräinen luteriaalivaihe 10-16 päivää niin sun ovis on voinut tapahtua 29-16=13 29-10=19, eli kiertopäivien 13-19 välilllä.
Mulla luteriaalivaihe on 12 päivää eli ovis oli eilen kp20 (ovisplussa kp19) niin odotan menkkoja alkavaksi kp33, jolloin kierron mitta on 32 päivää.
 
Moikka! Täällä yksi 22-vuotias 4-vuotiaan lapsen äiti, joka on toivottoman turhautunut odottamaan, että saisi jo odottaa.. Viime vuoden kesäkuusta asti on ollu kova yritys, ilmeisesti liian kova kun aina vaan saa pettyä. Kyllästyin olemaan asian kanssa yksin, kun eipä ole lähipiirissä ketään joka oikeasti ymmärtäis. Välillä lannistaa ihan siihen pisteeseen saakka, että tulee itku. Toivottavasti saan liittyä seuraan jakamaan näitä kökköfiiliksiä =)
 
Millinkäinen
MaailmaOnMeidän tottakai saat liittyä, eikun vain tervetuloa! :)

ON: vielä kaksi päivää lääkäriin.. vatsaa on nippaillut koko kierron ajan, tissit on kaksinkertaistuneet ja maitoa(??) tulee edelleen. Eilen mittasin verenpaineet ja yläpaine alle 100, mitä ei oo vielä koskaan tapahtunut. Ja kaikki muut oire-ihanuudet.. olis ihan kiva saada tietää missä vika : /
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 12.2.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


nnela.............kp51/29-34................22v............yk4............1.lapsi
tipunen8.........kp44/30-37..............23v............yk2............2.lapsi
Miwwi..............kp31/30-36............22v.............yk1(9)...........1.lapsi

Kp 21-30


kinuzki............kp30/??.................22v............yk1...............1.lapsi
Iippari.............kp26/27................21v.............yk2..............2.lapsi
susupala..........kp24/38-40(72).....23v............yk3(4)..........1.lapsi
verppu............kp23/27-28...............23v.........yk3..............1.lapsi
Ansku-89........kp23/29..................23v............. yk2.............1.lapsi
Miramei...........kp22/36................25v.........yk6(12)............1.lapsi
Minnah88........kp21/27-31...............24v...........yk3...............1.lapsi
millinkäinen.....kp21/25-40.............22v.............yk11.............1.lapsi

Kp 11->20


Henksuliini93...kp19/28-30.............19v..........yk8..............1.lapsi
sinsa..............kp19/30....................20v...........yk2...........1.lapsi
Melody89........kp16/29-39........... 23v............yk9.............1.lapsi
Anlii...............kp14/27-30(54).........23v...........yk17.........1.lapsi
Grill................kp14/25-32.............22v........yk17.................1.lapsi
pantera...........kp11/27-33...........20v.............yk7..............1.lapsi
Caro...............kp11/31-41............20v..........yk8..................1.lapsi
Mamiksi.......... kp11/29..................21v.............yk9............1.lapsi

Kp 1-10


~Pähkinä........ kp10/28................21v...............yk1............1.lapsi
hensq ............kp7/30-34................26v..............yk5............2.lapsi
Nuttis..............kp5/29-30..............20v............yk7................1.lapsi
memsie...........kp4/37-38..........22v.............yk11.............2.lapsi
tarana............kp3/26-28..........25v............yk12...............1.lapsi
Mojito.............kp3/35...............26v............yk13..............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
millinkäinen.......dpo6.....14.2
Melody89.........dpo3?......?
Miramei............dpo2......22.2
Minnah88.........dpo2......?

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90, Ole luonani aina, Nenni88, Leva, Alexandra89



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
Nyu
josmu




Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2231594-kakskymppisista-toiveilijoista-plussanneet-2013-a/#post27899004


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Ansku <3 Eniten mua stressaa se kun muuten aina ollut ihan kellon tarkat menkat niin ettei nyt oo jotain pahasti vialla. Pitkään kyllä jo lapsesta haaveillut, eikä ennen oo aiheuttanut tämmöstä.. Joten rupeen vähitellen sulkemaan ton mielen vaikutuksen pois. Hormoonit on selkeesti sekasin, koska mun baby faceen on ilmestynyt aivan järkyttäviä finnejä, siis semmosia syviä mistä jää kunnon kraateri kun lähtee pois :eek: Ja kun mikään ei tosiaa oo muuttunut tässä viimesten 4kk sisällä oikeestaan. Kaiken pitäis olla täysin normaalisti!
Kävin jorvissa joulukuussa sähkösilmukka hoidossa kohdunkaulan muutosten takia, mutta silloin vannottivat kun sitä tenttasin ettei aiheuta mitään lapsettomuutta tai muuta, että ei pitäisi vaikuttaa lainkaan! Ja lääkäri vielä sanoi, kaiken näyttävän täysin normaalilta ja toivotti vielä onnea raskautumiselle.. Kiukuttaa kun ei tiedä missä mättää :(

Jakselemisia kaikille muille, varmasti todella ärsyttävää kun minä täälä puran tämmösiä pieniä ongelmia, jotka muille ei merkitsisi melkeinpa mitään. Mutta minulle nämä ovat isoja! :s Toivon, että kaikki saavat oman nyyttinsä kotiin tavalla tai toisella ja toivonmukaan mahdollisimman pian <3
 
Ihanaa, olipa mukava tuntea itsensä tervetulleeksi :) mä laittelen yrityskerrat yms. illemmalla, ne pitää laskee :D en siis oo halunnu pitää mitään sen suurempaa kirjaa, koska se olis tuntunu liikaa yrittämiseltä ja liiasta yrittämisestä tulee aina mielleyhtymä sellaseen tilanteeseen ettei lasta kuulu ollenkaan.. Tiedän sen olevan mun korvien välissä ja nyt alkaa vauvakuume olla sellasissa mittakaavoissa, ettei pysty enää olemaan muiden raskautumisista ja vauvoista ilonen, kun on vaan niin katkera..
 
Tervetuloa kuumeilemaan MaailmaOnMeidän! :)
Helou tauon jälkeen! Koulussa ollut yhtä härdelliä koko viikon ja siksi en olekaan päässyt kurkkaamaan tänne vauvakuumepalstalle.. Onneksi on "hiihtoloma" ensi viikolla ja voi vaan käydä töissä! :D
Mitäs tänne, kp10/28 laskujen mukaan menossa ja miestä ihmetellessä, ensin oli mukana tässä lapsen hankinnassa ja eilen touhutessamme otti kumin ja tätä ihmettelin että miksi. Halusi pelata vähän aikaa vielä, jos se kumminkin tärppää heti tästä kuusta |O No miksi muutenkaan sitä ehkäsyrengasta jätettiin pois.. No, kuitenkin yk1 menossa niin ehkä hän ei vielä oo ihan sisäistänyt kuitenkaan tätä asiaa (vaikka siitä niin syvällisesti ollaan jo keskusteltu ja samaan lopputulokseen päädytty..) Huoh, MIEHET! Harmittaa vaan kun on asiasta jo sovittu ja itse olen täysillä mukana tässä! :ashamed:

Muoks: En muuten löydä nickiäni tuosta kuumeilijalistasta?
 
MaailmaOnMeidän tervetuloa minunkin puolesta kuumeilemaan :flower:

Pähkinä onpas harmillinen tilanne. Tosin miehethän ovat yleisestiottaen kamalan hitaita sisäistämään näitä asioita, eikä mielestään ole ikinä valmiita mm menemään naimisiin, hankkimaan lapsia tai ostamaan omakotitaloa. Mutta kun saadaan suostuteltua näihin edellämainittuihin asioihin, niin miehet sopeutuu, ja toteaa, että hyvin on asiat ja hyvä että patistettiin.. Kunhan miehesi saa sulateltua asiaa vähän, niin eiköhän se siitä. Sillä on varmaan vaan todellisuus iskenyt vasten kasvoja, ja se on itsekseen miettinyt mikä kaikki muuttuu jos lapsi on tulossa =)

ON: Otan stressiä nyt kummallisesta asiasta, mutta en vain voi mitään. Ajatellut tätä jo koko päivän enkä saa mielestä pois. Eli, sain o+:n KP 18 myöhään illalla(19 aamulla viiva jo himpun vaaleampi). Pupuiltiin kp 17, kp 19 ja kp20(vaikka tästä tuskin oli mitään hyötyä hedelmöittymisen kannalta enää)..
Mutta mietinkin nyt, että menikö ovis nyt hyödyntämättä kun ei pupuiltukkaan ovispäivänä, eli kp18?? Eilen illalla nousi lämmöt. Eihän tuossa ollut kun yksi päivä jolloin ei pupuiltu, mutta kun se oli just se "ratkaiseva" päivä :LOL:
Sanokaa nyt jotain, että lakkaan stressaamasta ja miettimästä :ashamed:
 
Minnah88: Mä ainakin tollasessa tilanteessa toivon vaan siittiöiden pitkäikäisyyttä :D Nehän voi nimittäin elää kohdussa sen 1-5 päivää eli niitä olis hyvä olla odottamassa siellä ovulaation alla. Ja sen takia olis hyvä myös hommailla ovulaatioplussan jälkeenki, kun se munasolu voi elää jopa vuorokauden. Näissä on tietenki varmaan yksilöllisiä eroja.
 
Eli tänään kp10/28, yk 1 ja toiveissa 1.lapsi :) ja ikää itsellä 21. Minäkin muistan, että siellä olin mutta nyt en löytänyt itseäni lainkaan.

Eiköhän se siitä, mies muutenkin vähän "jästipää"... vaatii paljon omaa aikaa ja kauhean pikkutarkka :|
Eiköhän se Minnah88 voi ihan mahdollista olla, että ootte saanu oviksen "käytettyä hyödyksi!" Toivotaan parasta :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Minnah ovisplussa saatua ovis tapahtuu pääsääntöisesti vasta seuraavana päivänä. Eli sulla kp18= dpo-1, kp19=dpo 0 (eli ovispäivä), kp 20= dpo1. Eli ajoitus tais mennä ihan nappiin teillä ;) Sitäpaitsi simpathan voi elää jopa 5 päivää kehossa. No problem siis!
 
Pähkinä jos mies tarvitsee aikaa niin sinuna antaisin. Molempien pitää olla satalasissa että menee hyvin. Mieheni odotti minun kypsymistä ajatukselle vuoden. Minusta ei olisi ollut äidiksi aikaisemmin. Tokihan vanhemmuuteen kasvetaan raskausaikana, mutta epäilyt, onko valmis, kertoo yleensä siitä ettei ole. Talk to him, soon.
 
Miramei kiitos ja kumarrus..

Nuo asiat tiesinkin, mutta en siltikään voinu olla ajattelematta sitä. En tiedä miksi. Järjellä ajateltuna kaikki on hyvin, mutta sitten sitä itse sekoilee aina ties mistä asiasta ihan turhaan =)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 13.2.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


nnela.............kp52/29-34................22v............yk4............1.lapsi
tipunen8.........kp45/30-37..............23v............yk2............2.lapsi
Miwwi..............kp32/30-36............22v.............yk1(9)...........1.lapsi
kinuzki............kp31/??.................22v............yk1...............1.lapsi

Kp 21-30


Iippari.............kp27/27................21v.............yk2..............2.lapsi
susupala..........kp25/38-40(72).....23v............yk3(4)..........1.lapsi
verppu............kp24/27-28...............23v.........yk3..............1.lapsi
Ansku-89........kp24/29..................23v............. yk2.............1.lapsi
Miramei...........kp23/36................25v.........yk6(12)............1.lapsi
Minnah88........kp22/27-31...............24v...........yk3...............1.lapsi
millinkäinen.....kp22/25-40.............22v.............yk11.............1.lapsi
MaailmaOnMeidän..kp22/28.........22v................yk9..............2.lapsi

Kp 11->20


Henksuliini93...kp20/28-30.............19v..........yk8..............1.lapsi
sinsa..............kp20/30....................20v...........yk2...........1.lapsi
Melody89........kp17/29-39........... 23v............yk9.............1.lapsi
Anlii...............kp15/27-30(54).........23v...........yk17.........1.lapsi
Grill................kp15/25-32.............22v........yk17.................1.lapsi
pantera...........kp12/27-33...........20v.............yk7..............1.lapsi
Caro...............kp12/31-41............20v..........yk8..................1.lapsi
Mamiksi.......... kp12/29..................21v.............yk9............1.lapsi
~Pähkinä........ kp11/28................21v...............yk1............1.lapsi

Kp 1-10


hensq ............kp8/30-34................26v..............yk5............2.lapsi
Nuttis..............kp6/29-30..............20v............yk7................1.lapsi
memsie...........kp5/37-38..........22v.............yk11.............2.lapsi
tarana............kp4/26-28..........25v............yk12...............1.lapsi
Mojito.............kp4/35...............26v............yk13..............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
millinkäinen.......dpo7.....14.2
Melody89.........dpo4?......?
Miramei............dpo3......22.2
Minnah88.........dpo3......?

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90, Ole luonani aina, Nenni88, Leva, Alexandra89



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
Nyu
josmu




Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2231594-kakskymppisista-toiveilijoista-plussanneet-2013-a/#post27899004


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Täytynee ottaa kantaa että oon miramein kanssa samaa mieltä että molempien osapuolten pitää olla valmiita ja/tai haluta yhtä paljon sitä asiaa mihin ollaan ryhtymässä, oli se sitten naimisiinmeno tai lasten teko.. Mielestäni sellainen suhde ei välttämättä kovin pitkälle kanna jos aina täytyy taivutella/hoputtaa/suostutella toista osapuolta johonkin, vaan parisuhteessa halutaan samoja asioita, ei painosteta toista mihinkään kunnes toinen on valmis.. Itse en missään nimessä olisi mennyt edes naimisiin ellei juuri mies olisi sitä aloitetta tehnyt ja ollut 100% varma siitä mitä haluaa, saatika sitten lasta hankkimassa. Ehkä toiset tarvitsevat vähän "perseeseen potkimista" mutta kantaako se?(toki voihan sitä sitten havahtua että turhaan pelkäsin kun tämä onkin sitä mitä olen aina halunnut)..

Ehkä mulla on vaan niin fiksu ja aikuismainen mies joka on mun kanssa samalla aaltopituudella :)
 
Millinkäinen
Tuohon miesten epävarmuuteen. Meillä siis sovittiiin viime keväänä, että tjottaillaan. Sitten, kun jouduin kuitenkin käymään lääkärissä ja sain terot ja lopulta clomit, huomautti mies, että eikös tässä pitänyt mennä ihan ilman stressiä.. lieviä epävarmuusmerkkejä siis oli jo nähtävissä. Nyt sitten, kun meillä alkaa talonrakennushommat painaa päälle kysyin mieheltä, että pitäisikö meidän jättää tämä lapsenhankinta siksi aikaa syrjään (mitä en todellakaan itse toivo, mutta halusin tietää mitä mieltä mies on) ja mies vastasi, että "sitähän minä olen sinulle koko ajan sanonut".. olin vähän järkyttynyt, enkä tiennyt onko se vitsi vai ei. No pienessä harmistuksessani ilmotin silloin miehelle, että "seuraavalla viikolla on sitten mahdollisesti se OVULAATIOaika, että kannattaa muistaa pukeutua, jos minun kanssa silloin treffailee". (enpä tiennyt tuolloin vielä että se ovulaatio TODELLA olisi silloin :D). No kun ko. päivä koitti ja mies teki aloitteen pupuilun suhteen, muistutin vielä tuossa vaiheessa, että mikä unohtu.. (ilman kettuilua) ja hän vain sanoi, että ei sitä tarvita..

Että otappa näistä ukoista selvä ?!? :D Mutta tulin siihen lopputulemaan tuon oman herrani kohdalla, että se ei vain halua suoraan myöntää, että haluaa itsekin lapsia ja että yritetään (ei oo kertaakaan sanonut suoraan, että MINÄ HALUAN), mutta kyllä nuo tekemiset ja tekemättä jättämiset sitten kuitenkin osoittaa, että sitä kait se haluaa.

Ja naisetko on vaikeita?
 
Millinkäinen
Ja kannatan Anskun ja Miramein mielipiteitä. Itsekin olen tehnyt miehelle selväksi, etten halua naimisiin ennenkuin hän sitä todella haluaa ja etten halua lapsia, mikäli hän ei niitä vielä halua. Ja hän on kyllä sen verran itsepäinen ihminen, että en voi edes kuvitella että vain minun takia koskaan suostuisikaan ko. tekoihin.

Ja tiedän itse tiettyjä pareja, joissa nainen on kuulemma hankkiutunut tahallaan raskaaksi, tod. näk. siinä toivossa, että suhde lujittuisi.. ja lapsen jälkeen alkanut häitä vaatia.. ja kaupungilla mies purkaakin ahdistustaan soittelemalla muille naisille ja valittamalla, ettei halua naimisiin, eikä olisi välttämättä halunnut vielä lastakaan. :( ikävää erityisesti niiden pikkuisten kannalta : /
 
  • Tykkää
Reactions: Miramei
No vielä omaan napaan palatakseni, eli puhuttiin miehen kanssa. Kyseessä oli kuitenkin väärinkäsitys (jonka olin saanut muuttumaan kärpäsestä härkäseksi, yllärii..). Mies oli kuvitellut, että vasta seuraavasta kierrosta ruvetaan eikä tästä nykyisestä, kun olin itse sanonut, että kierrot voivat olla epäsäännöllisiä johtuen tästä hormonaalisesta ehkäisystä. Tuntuupa nyt tyhmältä kun kerkesi avautumaan täällä, vaikka olisi heti voinut kysyä asian oikeaa laitaa kun touhuiltiin (sen jätin silloin sikseen..) Mutta nää on näitä, välillä noista miesten (tai omistakaan) aivoituksista ota oikein selvää. :D
Mitä tuohon tulee kun kerroin miehen olevan ns. jästipää ja omaa aikaa vaativa, on juuri sitä että hän viihtyy paljon omissa oloissaan ja touhuilee omiaan eikä anna "akan" naputuksen paljoa vaikuttaa, eikä se minulle ole ongelma. Hän on kuitenkin ollut mukana tässä asiassa alusta alkaen, tämä kumiepisodi vain pisti oman nupin sekaisin ja ajattelin jo että joko tää olikin tässä.

Kiitos kommenteista ja mukanaelämisestä sekä anteeksi koko episodi! :x
Tälläinen pieni pohdinta ja selvitys näin iltapäivään :p
 
Ei mitään Pähkinä :) ei näistä kakslahkeisista aina tiiä,.. Sehän on ihan luonnollistakin että nyky-yhteiskunnassa miksei miehille kuin naisillekin tulee ajoittain se epävarmuuden tunne, olisihan se niin helppoa pettää tai vaihtaa kumppania kun on niin paljon tarjontaa, ei olla valmiita tai halukkaita sitoutumaan ja avioliitostakinhan joka 3. päätyy eroon?!.. Se ON iso askel kun alkaa vanhemmaksi..eihän miesten ole sitä ehkä niin helppoa tosiaan myöntää että "tahdon vauvan", mutta se tulee ilmi epäsuorasti ;)
 

Yhteistyössä