Kaksi yötä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Häihin :D Kyllä alkaa jo niin jännittää, olis jo ohi koko touhotus :laugh: Koko ajan saa juosta jonnekin suuntaan pää kolmantena jalkana, eikä siltikään saa mitään aikaiseksi. Koko ajan saa puhua puhelimessa joko anopin tai äidin kanssa, molemmat touhottaa niin, ettei meinaa perässä pysyä |O
En tiedä kuinka mä pääsen sinne alttarille asti nivuskipuineni, kumminki pökerryn sinne alttarille kaiken hyvän lisäksi :ashamed:
Onneksi meillä on häiden jälkeen vaan ruoka ja kahvi, että pääsee ajoissa mökille makaamaan :D Meidän häämatkalla tiedossa ongintaa sateessa, kylpytynnyrissä makoilua ja saunomista :heart:
Just vaan huomasin, että virret ja marssit on päättämättä ja ne pitää ilmottaa huomenna aamusta, ku mennään kirkolle harjottelemaan :o
Ehkä mä selviän tästä vielä kunnialla, vai mitä luulette :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
juu juu :D kyl siitä hyvä tulee
eikä teidän häämatkasuunnitelmatkaan kuulosta olleskaa hassummilta: leppoisaa meininkiä :)

Mä peruin meidän kylpyläreissun, ku ei huvita istua pitkää matkaa autossa ja jotenki tuo kahdestaan mökillä makoilu kuulosti houkuttelevammalta :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
eikä teidän häämatkasuunnitelmatkaan kuulosta olleskaa hassummilta: leppoisaa meininkiä :)

Mä peruin meidän kylpyläreissun, ku ei huvita istua pitkää matkaa autossa ja jotenki tuo kahdestaan mökillä makoilu kuulosti houkuttelevammalta :laugh:

varmasti... autossa istuminen ei oo herkkua raskaana. Ja sitä paitsi: mä kävin viimeks kylpylässä raskaana ollessani, enkä jaksanu ollenkaan lillua missään porealtaissa tms. Siit tuli vaan hirmu paha olo.

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:

varmasti... autossa istuminen ei oo herkkua raskaana. Ja sitä paitsi: mä kävin viimeks kylpylässä raskaana ollessani, enkä jaksanu ollenkaan lillua missään porealtaissa tms. Siit tuli vaan hirmu paha olo.

Niin mäki vähä epäilin, ei varmaan kiinnosta uida kamalasti. Sitte vielä kun on ollu noita supistuksia, niin on inhottava lähteä kauas kotoa.

Yhteistyössä