Häihin
Kyllä alkaa jo niin jännittää, olis jo ohi koko touhotus
Koko ajan saa juosta jonnekin suuntaan pää kolmantena jalkana, eikä siltikään saa mitään aikaiseksi. Koko ajan saa puhua puhelimessa joko anopin tai äidin kanssa, molemmat touhottaa niin, ettei meinaa perässä pysyä |O
En tiedä kuinka mä pääsen sinne alttarille asti nivuskipuineni, kumminki pökerryn sinne alttarille kaiken hyvän lisäksi :ashamed:
Onneksi meillä on häiden jälkeen vaan ruoka ja kahvi, että pääsee ajoissa mökille makaamaan
Meidän häämatkalla tiedossa ongintaa sateessa, kylpytynnyrissä makoilua ja saunomista :heart:
Just vaan huomasin, että virret ja marssit on päättämättä ja ne pitää ilmottaa huomenna aamusta, ku mennään kirkolle harjottelemaan
Ehkä mä selviän tästä vielä kunnialla, vai mitä luulette :xmas:
En tiedä kuinka mä pääsen sinne alttarille asti nivuskipuineni, kumminki pökerryn sinne alttarille kaiken hyvän lisäksi :ashamed:
Onneksi meillä on häiden jälkeen vaan ruoka ja kahvi, että pääsee ajoissa mökille makaamaan
Just vaan huomasin, että virret ja marssit on päättämättä ja ne pitää ilmottaa huomenna aamusta, ku mennään kirkolle harjottelemaan
Ehkä mä selviän tästä vielä kunnialla, vai mitä luulette :xmas: