kaksi viivaa tänään

Teinpä tänään ihan kylmänä testin, kun olen kaksi päivää myöhässä.
Kahta viivaa näytti, raskausviiva himmeämpi kuin kontrolliviiva. Ehkäpä hormooneja vielä niin vähän... toissapäivänä oli hyvin vähän epämääräistä vuotoa, sitten ei mitään. Hiukan olen vielä realisti, katsotaan. Neljäs raskaus olisi tämä, ja viides lapsi. Olemme kyllä tarkoituksella yrittäneet, aika lähellä takanamme on valtava ja raskas menetys kaksostemme menehdyttyä sylivauvoina geeniperäiseen sairauteen. Sen jälkeen minulle iski eka kerran elämässäni todellinen epätoivoinen vauvakuume.
Huhuilen muita nelikymppisiä plussanneita, onko teitä?
Sekavin tuntein
Indra-65
 
Onneksi olkoon ja olen pahoillani menetyksenne johdosta :heart:
Ja kaikille muillekin voin kertoa oman kokemukseni että nainen 41v jolta on poistettu munasarjakasvain, toinen munasarja ja jäljellejääneessäkin oli kasvain tuli raskaaksi vaikka ei ollut edes kuukautisia! Eli kun ei kuulunut kuukautisia niin söin yhden Terolut kuurin ja sitten jo pamahti ylläriraskaus!!!Eli ihan äkkiä ei kannata luopua toivosta. :wave:
 
Onneksi olkoon, raskaudestasi.

Täällä myös äiti vm-65 (hyvä vuosikerta!), minulla kolmas raskaus menossa. Toisen lapsemme menetys on raskasta. Elellään toiveikkaana, että kaikki menisi hyvin tällä kertaa.
 
Olen 44 v ja pari viikkoa sitten lopetin ehkäisyn ensimmäistä kertaa elämässäni! :wave: Nyt lähinnä jos tulee, niin saa tulla mutta ei mitään tarkkailua eikä yrittämistä. (Päinvastoin vähän kauhua, kun suunnittelemme joulukuulle kaukomatkaa ja jos kovin pian tärppäisi, matka peruuntuisi)
 
voi voi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 11:20 Siiri kirjoitti:
Olen 44 v ja pari viikkoa sitten lopetin ehkäisyn ensimmäistä kertaa elämässäni! :wave: Nyt lähinnä jos tulee, niin saa tulla mutta ei mitään tarkkailua eikä yrittämistä. (Päinvastoin vähän kauhua, kun suunnittelemme joulukuulle kaukomatkaa ja jos kovin pian tärppäisi, matka peruuntuisi)
Eikä järkeä sitten ehkäistä jos ei ole toivottu ajankohta,mä en kyyllä tajua.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2006 klo 19:06 voi voi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 11:20 Siiri kirjoitti:
Olen 44 v ja pari viikkoa sitten lopetin ehkäisyn ensimmäistä kertaa elämässäni! :wave: Nyt lähinnä jos tulee, niin saa tulla mutta ei mitään tarkkailua eikä yrittämistä. (Päinvastoin vähän kauhua, kun suunnittelemme joulukuulle kaukomatkaa ja jos kovin pian tärppäisi, matka peruuntuisi)
Eikä järkeä sitten ehkäistä jos ei ole toivottu ajankohta,mä en kyyllä tajua.
joskus vaan asioilla on tietty tärkeysjärjestyn ja kun kello tikittää niin ei halua menettää mahdollisuuttaan raskauteen. Ei sitä enää laskeskella kalenterin kanssa mihin saumaan se raskaus parhaiten sopii. Ja kaukomaillehan pääsee aina uudelleenkin mutta ei enää välttämättä tule raskaaksi. Eikä toisaalta voi laskea sen varaan tuleeko koska raskaaksi vai ei ja jättää sitten vaikka matkaa varaamatta ja kädet ristissä odottaa tuleeko raskaaksi vai ei.
En siis ole tuo Siiri mutta nelikymppisenä viimeisen lapseni saanut ja oppinut ettei asioita voi suunnitella lapsen"teon" kanssa vaan lapsi todella saadaan, tulee kun on tullakseen ja loppujen lopuksi tulee ihan hyvää aikaan kun haluttu on.
 
Käykäähän kaikki kurkistamassa tuolla vauvakuume puolella. Siellä on ketju josta yli 35-vuotiaat "kuumeilevat" lyödätte. Joukossa on myös plussanneita aika monta. Eli toivoa ja uskoa ei kannata heti päästää omilleteilleen. ;)

Ketjussa mukana yllättävän paljon niin yli kuin alle 40-vuotiaita.

Itse kuulun tuohon yli 40v joukkoon ja koin elämäni ensimmäisen keskenmenon helmikuussa, mutta edelleen on vaavi tervetullut mikäli meille niin suodaat tapahtuvan. =)
Nyt lapsia on viisi eli kuudes toiveissa on.<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2006 klo 09:26 tuohu tenava kirjoitti:
Käykäähän kaikki kurkistamassa tuolla vauvakuume puolella. Siellä on ketju josta yli 35-vuotiaat "kuumeilevat" lyödätte. Joukossa on myös plussanneita aika monta. Eli toivoa ja uskoa ei kannata heti päästää omilleteilleen. ;)

Ketjussa mukana yllättävän paljon niin yli kuin alle 40-vuotiaita.

Itse kuulun tuohon yli 40v joukkoon ja koin elämäni ensimmäisen keskenmenon helmikuussa, mutta edelleen on vaavi tervetullut mikäli meille niin suodaat tapahtuvan. =)
Nyt lapsia on viisi eli kuudes toiveissa on.
minä myös yli 40v ja kuudes saa tulla jos on tullakseen :) menkat kylläkin nyt myöhässä 5päivää :D mutta odotan vielä hetken
 

Yhteistyössä