asiasta on todellakin kauheen vähän tietoa!!itsekkin olisin halunnut tietää mutta lääkärit eivät asiasta kamalasti tiedä ja netistäkään tietoa ei löydy!!mulla supistelut alko 18 rv ja 23+6 jouduin sairaalaan säännöllisten supistelujen takia.siellä estolääkitys,synnytys pysähtyi ja makasin sairaalassa siitä 32 viikolle,joka päiväisten supistusestolääkityksen varassa,täydessä vuodelevossa!sen jälkeen helpotti,pääsin kotiin ja lopulta lapsi synty miltei täysaikaisena!en tahdo pelotella,eka raskaus vain suju mulla niin!
toinen oli helpompi ,olin vuodelevossa mutta en tarvinnut estolääkettä ja sain olla paljon kotona.kolmas raskaus oli sitten täysi yllätys kun pystyin koko raskauden ajan olemaan normaalisti ja supisteluja ei ollut,lapsi kuitenkin synty yllättäen 35 viikolla eli hieman keskosena mutta pärjäsi hyvin!! :wave:
kannattaa kaverisi olla itse tarkkana ja seurata supisteluja,jos ne säännöllistyy kannattaa mennä ajoissa käymän tarkistuttamassa tilanne,ettei ole liian myöhäistä!!lepoa ja rauhallista mieltä,sitä tarvitaan!se on paras lääke ja niin vauvakin voi hyvin!!paljon tsemppiä ystävällesi!! :hug: