Fanny.
Ovis on sulla vaan myöhemmin kuin yleensä,ts. tästä tulee pidempi kierto.Kokemusta on!Mulla ainakaan limat ei ole koskaan "valehdelleet" ;-) Tsemppiä!
Hienoa! Onnea matkaan ja toivotaan, että pikkuinen pysyy kyydissä!Alkuperäinen kirjoittaja heeiii:Täällä pärähti raskaustestiinkin plussa! Kun kirjoittelin tuossa aikaisemmin, että ovistesti näytti positiivista, vaikka kp oli jotain 30. Tänään uskaltauduin siis tekemään r-testinkin ja plussahan se sieltä(kin) tuli Uskomatonta
Oliskos kenelläkään kokemusta tällaisesta: kierto (lähes aina) 28 päivää, ovulaatio varmistettu yleensä kp 14. Viikko sitten eli just kp14 olin tunnistavinani oviksen, en tosin tikuttanut. Sen jälkeen kuiva kausi, ja nyt viikkoa myöhemmin (kp21) tulee ihan mielettömästi kananmunalimaa, ja äsken vessassa käydessä kunnon klöntti!! Siis mitä ihmettä?? Ei kai ovis voi enää tässä vaiheessa tulla..? Taustaa sen verran, että ollaan hoitotauolla, alkuraskauden km toukokuussa, edelliset menkat ihan normaalisti kierron mukaan... Toivottavasti jollakin olis parempaa tietoa asiasta
Jos jollakin on edelleen näihin kokemus- tai tutkimuspohjaista tietoa, minäkin kuulisin mielelläni lisää. Ko. lainaus ja lainauksen lainaus ovat kuin joistain omista kierroistani (kellontarkka 28pv kierto, ovulaatio toiselta puolelta kp14 ja ajoittain vastakkaiselta puolelta kp21, tulee usein myös pieni verituhru muutaman päivän kuluttua ovulaatiosta). Minulla on myös kohdun rakennepoikkeama (kaksisarvinen kohtu), mikäli jollain on kokemusta tämän vaikutuksesta ovulointiin tai poikkeamiin siinä.Löysinpäs tällaisen vanhan ketjun etsiessäni vastaavia kokemuksia omiin outoihin oireisiini. Olemme yrittäneet raskautumista 4kk ja yllä oleva on kuin kuvaus omasta kierrostani: kiertoni on (lähes aina) 28 päivää ja ovulaatio varmistettu yleensä kp 14. Myös tässä kierrossa tikutettu ovis kp 14 (vuosin jostain syystä myös hieman verta, voiko tämä vaikuttaa ovisplussaukseen?), mutta kp 19 illalla minulle tuli jostain syystä tunne, että ovulaatio olisi tuloillaan. Testasinkin samantien ja myös seuraavana päivänä ovisplussan, ja kp 21 aamuna tunsin selkeän ovisvihlaisun oikealla puolella. Ajattelin tällöin, että ovulaatio tuli jostain syystä viikon myöhässä, varsinkin kun vuosin kp 22-24 muutaman haalean tipan verta paperiin pyyhkiessä. Kp 25 aamuna verta tuli kuitenkin enemmän tummien hyytymien kera ja vuoto on jatkunut tämän jälkeen ajoittain ohuena tihkuttaen tähän päivään saakka (kp 27). Mitä tämä nyt on? Jos joku vielä sattuu lukemaan näitä vanhoja ketjuja kuulisin mielelläni mielipiteitä/ kokemuksia