T
tyhmä
Vieras
Jos esikoinen on 2 vuotta toisen lapsen syntyessä, saako esikoisesta enää kotihoidontukea, jos on kotihoidossa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:Kotihoidontukea ei saa yhtä aikaa äitiyspäivärahan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:Kotihoidontukea ei saa yhtä aikaa äitiyspäivärahan kanssa.
No mitä mä sit sain??? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:Kotihoidontukea ei saa yhtä aikaa äitiyspäivärahan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitylix2:Saa jos äitiyspäiväraha on vähemmän kuin kotihoidontuki.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:Kotihoidontukea ei saa yhtä aikaa äitiyspäivärahan kanssa.
sä sait varmaan sitä kotihoidontuen lisäosaa...
Alkuperäinen kirjoittaja höhh:miks mä en saa kotihoidon tukee, vaik esikoinen on 1v7kk ja vauva 1kk
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja höhh:miks mä en saa kotihoidon tukee, vaik esikoinen on 1v7kk ja vauva 1kk
Koska sä saat äitiyspäivärahaa...kh-tukea ei voi samaan aikaan saada.
Alkuperäinen kirjoittaja höhh:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja höhh:miks mä en saa kotihoidon tukee, vaik esikoinen on 1v7kk ja vauva 1kk
Koska sä saat äitiyspäivärahaa...kh-tukea ei voi samaan aikaan saada.
no miks toiset on saanu, vai onks tääkii joku pärstäkertoimen mukaa jaettava juttu