Kaksi kysymystä:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei tiedustelee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei tiedustelee

Vieras
1. Onko kellään ollu tätä kuumemittarisettiä:
http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=537

Onko tuo yhtään hyvä, vai onko joku muu parempi?

2. Muistaako kukaan, mistä voi ostaa semmoisia bodeja, joissa lukee I love daddy tms.?

on ollut tuo kuumemittari setti.Aika turha tuo tuttimittari oli,ei tullu käytettyä.kainalomittari taas ihan tavallinen digitaalimittari, joka yksinään maksaisi paljon vähemmän kuin tuo setti. Se siis käyttökelpoinen kapine. :)

bodykysymykseen en osaa vastata.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
on ollut tuo kuumemittari setti.Aika turha tuo tuttimittari oli,ei tullu käytettyä.kainalomittari taas ihan tavallinen digitaalimittari, joka yksinään maksaisi paljon vähemmän kuin tuo setti. Se siis käyttökelpoinen kapine. :)

No tuota tuttimittaria siinä just epäilin. :D Mitä jos vauva ei syö tuttia... :whistle: Oiskohan korvakuumemittari parempi idea?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No tuota tuttimittaria siinä just epäilin. :D Mitä jos vauva ei syö tuttia... :whistle: Oiskohan korvakuumemittari parempi idea?

Kyllä mä ostaisin korvakuumemittarin ennenmin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Täällä aina haukutaan korvakuumemittaria mutta mä olen tykännyt siitä. On näyttänyt tarkasti lämmön ja käyttö on helppoa ja nopeaa.

Sairaalassa ainakin meilläpäin käyttävät korvakuumemittaria aina. Jopa ambulanssissa pojalla mitattiin kuume korvakuumemittarilla kuume, joten uskon sen olevan oikein hyvä kapine.

http://www.spreadshirt.net/fi/FI/Lapset---vauvat/Lista-4418/Marketplace/Products/list/department/4/

löytyskö bodeja tuolta?

No juu, tuolla saisin tehdä just semmoisen kuin haluisin, mutta ohos tuli hintaa... 26,40 :/

Saiskohan mistään halvemmalla... Pistän kuitenkin korvan taakse, jospa tulen vielä epätoivoiseksi ja tuon maksankin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Täällä aina haukutaan korvakuumemittaria mutta mä olen tykännyt siitä. On näyttänyt tarkasti lämmön ja käyttö on helppoa ja nopeaa.

Mulla on opetettu, et se ei ole tarkka... Siks sitä oon karttanu, mut toisaalta jos se ois vauvalle "helpoin"..

Ei ole kokemusta tuosta setistä, mutta aika turhalta rahan haaskaukselta tuntuu. Pelkkä digimittari ei montaa euroa maksa ja sillä pärjää oikein hyvin. Meillä ei tosin esikoinen syönyt tuttia ollenkaan, eli siinäkin mielessä olisi ollut meillä kyllä ihan turha ostos.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tässä body:
http://www.baobabbaby.com/v4/index.php?sivu=tuote&tuotenro=195482&paluuv=sourpuss&paluuh=T-bodyt

Onko ne kaikki noin kalliita... :ashamed:

Ja no, mieluummin otan sitten tuolta toisesta, kun mä en osaa pistää pikkuvauvalle mustaa päälle. :snotty: Kiitos kuitenkin.

Yhteistyössä