Kaksi kysymystä noin vuoden ikäisistä lapsista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bambi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bambi

Vieras
1) kun lapsesi herää vaikka päikkäreiltä, niin itkeekö vai odotteleeko siellä ja touhuaa omiaan?
2) Katsooko syötettäessä syöttäjää vai muualle?

Meidän 11 kk ei itke eikä huuda herättyää ja toisia se kummastuttaa... ei myöskään katso syöttäjäänsä siis yleensä minua syötettäessä, vaan touhuaa jotain samalla tai katselee sinne tänne, toki joskus minuakin vilkaisee....

Meidän 11 kk ei itke eikä huuda herättyää ja toisia se kummastuttaa... ei myöskään katso syöttäjäänsä siis yleensä minua syötettäessä, vaan touhuaa jotain samalla tai katselee sinne tänne, toki joskus minuakin vilkaisee....

just näin meilläki saman ikänen =) jos itkee ku herää ni tiedän et o heränny keske unie!!

1. Ei kiukutellut ellei herännyt kesken unien ja harvoin silloinkaan, saattoi odotella myös ihan hiljaa vaunuissa eikä hiiskunut mitään että on hereillä.
2. en muista yhtään mihin olis katellu, kait se katteli mua sitten tai sitä mikä sattu kiinnostamaan just sillä hetkellä

1. Herätessään jokelteli tai sit kiipes pois sängystä ja tuli mun luo nauraen.
Meil ei siis ollu enää pinnasänkyä tuolloin käytössä.

2. Katseli mua, kissoja,joista oli oikeesti tosi paljon apua, poika katsoi kissaa ja mä lappasin
lappasin ruokaa suuhun.

ei meilläkään itke. yleensä sieltä alkaa kuulumaan omaa juttelua hetken päästä. meilläkin syödessä touhuilee kaikenlaista. mitä kummallista siinä on..

meillä poika on pienestä pitäen ollut mahottoman äkänen herätessään, ja on vieläkin,(3.5vee). ja pienempänä touhus ruokapöydäs jatkuvasti, ei todellakaan mitään katsekontaktia syöttäjään.

Yhteistyössä