kaksi imetystä takana....ei rintoja vaan rusinat jäljellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen äiti

Vieras
HEI!

Löytyisikö kanssatovereita jakamaan tällaista ongelmaa ja keskustelemaan siitä?

Itselläni ei ole koskaan ollut suuria rintoja eivätkä rinnat muutenkaan ole näytelleet niin suurta asiaa elämässäni. Joskus nuoruudessa niiden pienuutta häpeilin, mutta hyvin ne hoisivat imetystehtävänsä. Tunsin olevani todella naisellinen raskauden ja imetyksen aikana.

Nyt tilanne on kuitenkin saanut suuret mittasuhteet.....naiseuteni on jotenkin hävinnyt. Kaksi imetystä takana ja jäljellä pelkät rusinat...en usko että ovat edes AA-kupit. Joudun käyttämään topattuja rintaliivejä, mihinkään en kehtaa mennä alasti esim. kavereiden kanssa saunaan tai edes bikineissä uimarannalle. Nyt on tullut ongelmia myös parisuhteeseen, koska en jotenkin halua seksiä, koska en tunne itseäni enää naiseksi.

Jos joku muu kärsii samanlaisesta ongelmasta, oletko päässyt sen yli?Selviytymiskeinoja?Onko ainoa vaihtoehto hankkia silikonit?
Oma mieheni sanoo rakastavansa minua ja häntä se ei kuulemma haittaa. Tiedän, että tykkäsi enemmän kun mulla oli isommat rinnat.

luulen että minulla on sama edessä.. Olen aina ollut hyvin pienirintainen, tosin en ole häpeillyt sitä koska rintani ovat aina olleet kiinteät ja ryhdikkäät. Nyt imetän ja maidontuotanto on tasaantunut niin etteivät rinnat enää pakkaudu maidosta vaan usein iltaisin ovat IHAN pehmeät löllöt löysät tyhjät nahkapussit. Ja tod. näk sitten kun imetys kokonaan loppuu rinnat tyhjenevät vielä entisestään. Tuntuu että ne nyk.jopa roikkuvat. tai lähinnä nahka roikkuu.. Ahdistaa jo etukäteen!

Mulla isot rinnat jotka roikkuu täysin alaspäin :(, kaksi lasta imetetty ja minä en voi mennä uimahalliin / saunaan ongelmani vuoksi!

ainut lohtu on että hyvät rintaliivit ja vaatteet päällä näyttää edelleen hyvältä...

Eipä oo apuja tarjota, itellä ihan sama. Oon aina tykännyt paljosta seksistä ja flirttailusta ja oon muuten sinut vartaloni kanssa mutta tää pilaa kohta kaiken! Just pystyn miehen edessä olemaan ilman vaatteita jos seison ryhdikkäästi, mutta esim kumartuneena miehen päällä niin että noi rusinat heiluu siinä niin ei vaan pysty enää!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
luulen että minulla on sama edessä.. Olen aina ollut hyvin pienirintainen, tosin en ole häpeillyt sitä koska rintani ovat aina olleet kiinteät ja ryhdikkäät. Nyt imetän ja maidontuotanto on tasaantunut niin etteivät rinnat enää pakkaudu maidosta vaan usein iltaisin ovat IHAN pehmeät löllöt löysät tyhjät nahkapussit. Ja tod. näk sitten kun imetys kokonaan loppuu rinnat tyhjenevät vielä entisestään. Tuntuu että ne nyk.jopa roikkuvat. tai lähinnä nahka roikkuu.. Ahdistaa jo etukäteen!

lisään vielä että olen siis ollut aina sinut pienien rintojeni kanssa ja jopa ylpeä niistä. Miehinikin piti niistä koska olivat kiinteät ja ryhdikkäät mutta imetyksen jälkeen turha haaveillakaan että olisivat kiinteät enää.

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Eipä oo apuja tarjota, itellä ihan sama. Oon aina tykännyt paljosta seksistä ja flirttailusta ja oon muuten sinut vartaloni kanssa mutta tää pilaa kohta kaiken! Just pystyn miehen edessä olemaan ilman vaatteita jos seison ryhdikkäästi, mutta esim kumartuneena miehen päällä niin että noi rusinat heiluu siinä niin ei vaan pysty enää!

sama tunne täälläkin. hyvin kuvailtu!

Sillä ei ole mitään merkitystä onko ne isto vai ei loppupeleissä, miehet tykkää naisesta semmoisenaan ja hyväksyy sen, jos ei hyväksy niin ei varmaan tulisikaan mitään yhteistö ikinä.

Yhteistyössä