kaksi 12 vuotias ja yksi 7 vuotias pahoinpitelivät ja ryöstivät 5 vuotiaan vantaalla

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
5 vuotias oli tulossa leikkikentältä, ja hänen kimppuun kävi 2 kaksitoistavuotiasta lapsta ja yksi seitsemän vuotias lapsi. he potkivat ja hakkasivat viisi vuotiasta ja viiltelivät häntä puukolla. ja sitten ryöstivät häneltä avaimet ja kännykän ja tuikkasivat leikkikentän jonkun rakennuksen tuleen. viisivuotias pääsi omin avuin kotiin ja äiti teki ilmoituksen poliisille. siis kyllä on maailma mennyt kamalaksi. lapset jo alkaa käyttäytyä tuollai. no kohta joku tulee sanomaan, että miten joku päästi viisi vuotiaan yksin. mutta jos lapsi on yksin tofttunut käymään puistossa jo, kun kuitenkin oli jo viisi vuotias, ei kai vanhemmat ole voineet kuvitella että tuollaisia lapsi petoja on olemassakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mua ahdistaa. Me asutaan tossa lähellä. :(
alkaa todella mietityttää mihin tää maailma menee, aattele toi nuorin on vain vuoden vanhempi kuin tuo mun kuopus :o

Mä olen pienenä leikkinyt siinäkin puistossa.

Alkuperäinen kirjoittaja oona1986:
joo, toi uutinen oli kyllä järkky. Tässä nähdään tv:n, tietokonepelien ja rakkauden puuttumisen seuraukset. Tommonen ei ole normaalin kasvatuksen tulosta!
joo ei ole todellakaan normaalia, toivottavasti nää lapset nyt sit sijoitetaan niin että saavat kunnon ohjausta ja kasvatusta tulevaa elämää varten.

onko nämä pahoinpitelijät ihan suomalaisten suomalaisia lapsia vai esim somaleita tai muita ulkomaisia.
ei sillä ettei teon järkyttävyyttä poista oli mistä vaan.

Olin myös tosi järkyttynyt tuosta uutisesta, tuntuu ihan kamalalta! Sitä vain mietin, että ehkä en omaa 5v vielä päästäisi yksikseen leikkikentälle... Tai saattoihan tuo lapsi olla vaikka kohta jo 6v, mutta siltikin. Minusta ainakin meidän 5v on vielä niin pieni eikä aina tule ihan järkeviä juttuja mieleen, että yksin en anna mihinkään lähteä.

Yhteistyössä