A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja anterotta:Pelkkä Onni Emil kävis myös,sointuu paremmin kuin Emil Onni.
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:kysyin mielipidettä myös äidiltäni ja hän sanoi ettei ainakaan onni nimeä ensimmäiseksi. Emil nimen kannalla olen myös itse tällä hetkellä. Tuli tosiaan mieleen tuo että Onni nimi saattaisi olla jotenkin "nolo" teininä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja as if:Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:kysyin mielipidettä myös äidiltäni ja hän sanoi ettei ainakaan onni nimeä ensimmäiseksi. Emil nimen kannalla olen myös itse tällä hetkellä. Tuli tosiaan mieleen tuo että Onni nimi saattaisi olla jotenkin "nolo" teininä :snotty:
No ei varmaan Onni oo nolo, niitä on nykyään niin paljonkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäs Onni-Emil, silleenhän saat molemmat mieleisesi nimet käyttöön![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Onni Eemil Antero! siis Eemil ei Emil.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olitko sä se, jolla aijemmin oli jotain jasua ym vaihtoehtona?
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Siis voi helvata miten se voi olla nuin hakala ihminen :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus harmailee:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Siis voi helvata miten se voi olla nuin hakala ihminen :kieh:![]()
Se nyt vaan onNo ei sen puoleen, en mäkään ole kovin monia nimiä kelpuuttanu
se sit sanoi eilen että se haluaa siitä Veetin ( mikä oli alunperinkin vaihtoehtona )
Ja mä tahtoisin sit toiseksi nimeksi Emil Antero tai Onni Antero, MUTTA ku ei ne käy tuon Veetin peräänEi ainakaan tuo Onni!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus harmailee:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Siis voi helvata miten se voi olla nuin hakala ihminen :kieh:![]()
Se nyt vaan onNo ei sen puoleen, en mäkään ole kovin monia nimiä kelpuuttanu
se sit sanoi eilen että se haluaa siitä Veetin ( mikä oli alunperinkin vaihtoehtona )
Ja mä tahtoisin sit toiseksi nimeksi Emil Antero tai Onni Antero, MUTTA ku ei ne käy tuon Veetin peräänEi ainakaan tuo Onni!
Minusta Veeti Onni Antero kuulostaa kyllä hyvältä![]()