Kakkusuosikkisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahoton

Jäsen
01.03.2007
108
0
16
Pks
Mikä on suosikkikakkusi? Tilasin mieheni syntymäpäiville ravintolasta juhlaruuat ja nyt voisi itse päättää, millaisen kakun he tilaavat juhlaan. En vaan millään keksi, mikä olisi todella hyvä kakku. Pää ihan tyhjä. Ideoita! :)

Itse rakastan kaikenlaisia juusto- ja moussekakkuja, ja mahdollisimman suklaiset ja pähkinäiset kakut maustettuna vaikka amaretolla uppoaa mulle satavarmasti :D :p :p
Halva on aina plussaa suklaakakussa, juustohässäköissä parhaat maut on lime/sitruuna, mustaherukka ja suklaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Itse rakastan kaikenlaisia juusto- ja moussekakkuja, ja mahdollisimman suklaiset ja pähkinäiset kakut maustettuna vaikka amaretolla uppoaa mulle satavarmasti :D :p :p
Halva on aina plussaa suklaakakussa, juustohässäköissä parhaat maut on lime/sitruuna, mustaherukka ja suklaa :whistle:

Tässä oli kyllä mukavat hässäkät :laugh: .

Hei muuten! Olen hieman kokematon ja tietämätön näissä kakkuasioissa eli mitä siellä kinuskikakun sisällä yleensä on? Jotain hilloako? Ajattlin suklaakakkua, mutta kun niitäkin on niin monenlaista... Netistä voisi tietty etsiä ohjeita.
Kiitos kaikille kuitenkin.

Yhteistyössä