kakkukuvaketju!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 7xäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hekla:
Alkuperäinen kirjoittaja millinka:
Tämä mun ensimmäinen "askarreltu" kakku =)
Ei mikään taideteos,mutta onneks oli vasta 2vee synttärit niin tässä on hyvä aika treenata.

http://www.aijaa.com/v.php?i=4042225.jpg

toihan on hieno! :)

Juu, kun kaukaa katsoo :D
No jostain se harjoittelu on aloitettava :)

Tykkään siis tehdä käsitöit,piirtää jne.. mutta uusi juttu on aina uusi juttu.
 

Yhteistyössä