kakkukuva

Mä oon nähnyt parit, ja itsellä vauvakutsuilla laitettiin. Ei kostutettu pohjaa kermalla koska leipurilla oli siitä vähän huonoja kokemuksia ja hienosti toimi ihan suoraan täytekakun päälle vain laitettuna ja kermat reunoille. Laitettiin n. 5 tuntia ennen tarjoilua ja oli kostunut ihan sopivasti eikä kuplinut.

Tämä kuva oli maksanut 17euroa nettifirmasta.. Minusta se on kallista.
 
*
Mä tilasin Confettista, maksoi jotain 6e kai. Laitoin edellisiltana kerman päälle ja jäi kyllä kovaksi. Ennen ovat pehmentyneet paremmin, oisko ollut nyt eri ainetta. Muoviltahan se maistuu (vohvelia) mutta kivan näköinen ja helppo.
 
mulla hieman repeili kuva,ja jäi myös kovaksi vaikka kostui sen 4 tuntia,eli kukaan ei juhlissa sitä kuvaa kyllä syöny,pahaa oli..ja mä taisin tilata sen bake and partylta.
nyt opetellu maalaamaan itse sokerimassan tai marsipaanin päälle..
 
www.confetti.fi ja noi maksoi 5,90e/kpl.
Mä laitoin kerman päälle ja mulla riitti reilu pari tuntia et oli pehmenny, toi nallepuh repes jostain syystä, en tiedä mistä, mutta 30min päästä ku olin laittanu kuvan kakun päälle. Aines on vohveliä, ohutta kun mikä, ei maistu millekään. Mutta kakuista saa helposti hauskoja ja erilaisia ja nopeeta tehdä.

 

Yhteistyössä