Kakkuhätä!

:attn:

Kermani lössähti. Mokoma.

Ei pysy kakun päällä.

JOS mä laitan sinne sekaan rahkaa (tai mä laitoin jo) eikä se sittenkään tunnu pursotettavalta ni voinksmää laittaa liivatetta vielä sekaan ja sitten kun jässähtää niin sitten pursottaa?

Mun kakuntekijän maineeni miehen työpaikalla kärsii ellei toi nyt onnistu :snotty:

Se mitään jäätyny ole. Ekaks tuli ihan hyvä vaahto ja kun mä 2 tunnin päästä aloin sitä laittaan tohon kakkuun niin eipä ollutkaan enää vaahtoa.

En mä tuota viimaa kyllä enää lähde uhmaamaan yhden kerman takia.

Mä sössin nyt kunnolla tuon ja haen sitten aamusta ellei mitkään vippaskonstit auta.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Se mitään jäätyny ole. Ekaks tuli ihan hyvä vaahto ja kun mä 2 tunnin päästä aloin sitä laittaan tohon kakkuun niin eipä ollutkaan enää vaahtoa.

En mä tuota viimaa kyllä enää lähde uhmaamaan yhden kerman takia.

Mä sössin nyt kunnolla tuon ja haen sitten aamusta ellei mitkään vippaskonstit auta.
No siinäpä se. Ei se kermavaahto oo tarkotettu säilyteltäväksi. Vielä jos säilyttelit sitä lämpösessä...

Aamupäre
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:
Onko sulla tomusokeria...se jämäköittää!
HAa!

Toi saattasi kyllä vaatia melkoisen määrän :/

Oonko mä sössinyt tuon vatkaamisen sillä kun laitoin sokerin himppasta ennen kuin se oli valmista se vaahto?
Ei, kun oot sössinyt jäädyttäessäsi kermasi, joko jääkaapissas tai tuodessas kaupasta

vieras
ei vaan sillä, että annoit sen olla jääkaapissa vaahtona parituntia...Sen olis voin vielä uuestaan vaahdottaa, ehkä jos et olisi laittanut sitä rahkaa..
Taitaa tulla uuden kerman haku

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei vaan sillä, että annoit sen olla jääkaapissa vaahtona parituntia...Sen olis voin vielä uuestaan vaahdottaa, ehkä jos et olisi laittanut sitä rahkaa..
Taitaa tulla uuden kerman haku
Mä muistin ton konstin vasta kun olin jo laittanut sen rahkan.

AAARGH ei sais hosua :headwall:

Ei oo kreemiä.

Mulla OLI 5dl kermaa josta osasta tein hyytelön jo tuonne kakun väliin. Loput ajattelin pursottaa sitten kun ehdin ja kun täytteet pysyy paikoillaan.

Minä menen nyt ja isken sekaan vielä liivatetta. Hämäyksen vuoksi tummaa kaakaojauhetta ja tilkan rommia niin näyttää suunnitellulta jutulta :D

Ja aamulla varmaan kuitenkin haen kiltisti essolta kermaa..................

Yhteistyössä