Kakkuapuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leipuri hiiiiiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leipuri hiiiiiva

Vieras
Esikoinen täyttää ensi viikolla vuoden, ja vieraita pukkaa. En ole eläissäni tehnyt täytekakkua, mutta nyt ajattelin sellaisen tehdä. En totisesti tee pohjaa itse, vaan aion myöntyä valmispohjaan. Olen siis ihan toivoton leipomisen suhteen...

Nyt tartteis apuja sen kaakun täyttämiseen, mikä olisi hyvä täyte/kuorrutus? Tosiaan täysin tampioleipurille... Ei mitään banaani-kerma-rahka-täytettä, mulla on sellaisesta lapsuusiän traumoja... Suklaamoussea ajattelin, kävisköhän se?

Helppiä!

suklaamouse ja mansikkarahka.. kokeile ainaki sitä otetehtyä pohjaa ensin, jos ei onnistu ni sit teet valmispohjan. Kerman voit levittää päälle lusikalla ja laittaa siihen esim kookoshiutaleita tai nomparelleja

ostat valmispohjan ja laitat väliin mansikkahilloa ja banaania ja kermavaahtokuorute tai sitten teet ihan perinteisen masikkakaun eli mansikkaa ja kermaa väliin ja mansikoita päälle tai sitten laitat väliin vanhanajan valinjakastiketta (tiedäthän sen valmiskastikkeen johon lisätään vain maito ja se on valmis ja toiseen väliin vauvan persikka-banaanisosetta tosi helppoa ja hyvää.Touhon täytekakkuun minkäväliin laitetaan banaania ja mansikkahilloa niin se on hyvää jos sitä kostuttaa vedellä ja kahvilla, usko pois se on hyvää ja sellaisetkin jotka ei kahvista tykkää tykkää siitä kakusta, kokemusta nimittäin on:)Toivottavasti onnistut kakussa teitpä sitten minkälaisen tahansa:)!

Yhteistyössä